Happy new year!! :)
Publicerat: 2013-01-01, 21:50:51


Jaha, då va de 2013 :P Det firades rejält igår inne i NY. Vi började på ett loft party i någons lägenhet nere i Soho. De va väl sådär :/ Där va nästan bara tjejer där, så de blev ingen kyss vid 12 slaget ;P Men vi smsade lite med Eddie under kvällen, och han va på den franska restaurangen som vi va på härom kvällen, Beaumarchais. Så jag, Julie, Simone och Steffie bestämde oss för att sticka dit istället. och vi hade det riktig kul :) Vi stannade där typ 1 timmer eller så.
 
Sen skulle vi bege oss till Cluben Varanda för ett besök där. Men det va helt jäkla omöjligt att få tag på en taxi. Så vi åkte lite mer fancy, vi tog en limo ;) jodå, Fancy fancy :P Första gången jag åker limo, och det känns ju lite glamigt att åka limo på Nyår i New York City :) Och så anlände vi med lite stil när vi kom till Veranda!! Och på Veranda dansade vi rövarna av oss ;) haha.. De spelade riktigt bra musik där och jag var så jäkla tagad. Sen slutade kvällen vid 5 tiden, då vi var ganska trött och med onda fötter ;) 
 
Ett riktigt bra nyår!! jag har typ aldrig haft roligt på nyår, så detta är nog top 1 på min nyårs lista ;)
Jag på the loft party :)
Nedräkningen på time square har börjat :)
Jag, Steffie, Julie och Simone på Beaumarchais :)
De franska stället :)
jag i limon :)
Me in my prills and hat ;)
Julie :)



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Det måste vara betydligt lättare att fira nyår i New York, där är nog större utbud för att ha kul om man jämför med lilla Sjöbo. Det måste vara jättecoolt att åka limo i New York nyårsafton,
men det var ganska mysigt här hemma också med en massa raketer och fyrverkeri. Kramar från Mormor och Morfar

Svar: Det är verkligen ett större utbud här på ALLT!! De va ganska coolt att åka limo faktiskt :) Ett nyår i Sverige är inte fy skam de heller :P KRAMAR <3
None None

2013-01-01, 22:50:42
Postat av: Elin

Ahh, så fin du är! :) Och så smal du blivit! Får du ingen mad i staterna eller? ;P Så fuskigt med limon! Vill också :D <3

Svar: Tack sötaste Elle :) jaså, de tycker du, Tack :P haha, nä jag får ingen mat här :( fattar inte hur jag har kunnat gå ner, jag äter massa onyttigheter HELA tiden :P Men de är kanske de som funkar på mig ;) <3
None None

2013-01-01, 23:05:33
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: Jojje

Va snygg du är Same :) din smale jävel hur mycket har du gått ner i vikt?! :P hihi vill också åka Limo :) <3

Svar: Tack finaste Jojje :) Jag fattar inte hur jag har lyckats, men vågen visar att jag har gått ner ca 6 kg sen jag kom hit :P helt sinnes!! Ja, de va kul med limo :) <3
None None

2013-01-02, 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback