Grattis Robin :)
Publicerat: 2013-01-09, 04:06:16


Glömde helt bort att blogga igår och glömde ju gratulera världens finaste Robin "lillebror" på födelsedagen :) GRATTTTTTTTIS!!!! :) Jag fick till och med skypa med honom idag, vilket var så kul :D Saknar verkligen hela den familjen så sjukt mycket, ni är som en extra familj till mig, och jag har alltid sett Robin som min lillebror :) Har ju känt honom enda sedan han va en liten bebis. Och måste bara säga, JAG KAN INTE FATTA ATT DU BLIR 15!! Det är ju helt sinnes sjukt :P  Kommer ihår när han va liten och alltid kom in till oss och sa att han inte fick någon mat hemma hos sig, och att han va hungrig :P hahah.. Du var världens sötaste unge!! Jag skickade även en liten present till honom som jag inte trodde skulle hinna komma fram tills hans födelsedag, men den kom :) Så de gjorde mig glad!! 
 
Och till lite annat tråkigt, jag har gått och blivit förkyld IGEN!!! :@ Jag fattar verkligen inte va detta är. Jag vaknade imorrse med att halsen gjorde ont och att jag kände mig ganska hängig. Men jag mår nu lite bättre och jag kokade mig en kopp te med honung innan jag gick upp. Så detta ska vi banne mig bli av med!! Även en av mina värdpappor vaknade upp med en ond hals :( Det är något märkligt på gång i detta huset :/ 
 
Jag håller även på att leta lite kurser som jag ska ta. Jag har ju 1,5 credits kvar som jag måste ta för att full följa mitt visum. Jag hittar inga små kurser och jag vill helst bara bli klar med skiten. Så jag har hittat en weekend klass som är över fredag - söndag. Och där finns massa roliga klasser som fotografering, lära sig göra glass, amerikansk historia, amerikansk slang och massa annat. Och det verkar ganska chill faktiskt :) Så det är jag, Julie och Elize som ska ta den kursen antagligen. Och den är helgen efter att Oliver åker hem, så det är helt perfekt!! 
 
Jag satt och pratade lite med mina värdpappor om det här mejlet jag fick från cultural care om förlägning och hemåkning. Och jag sa att jag såååååå gärna vill vara kvar här längre, men just nu känner jag att det finns lite annat som går förre och som jag prioriterar. Just detta med pengar och hyra till min lägenhet. Jag har pengarna till att betala hyran för ett halvår om jag vill förlänga, men då kommer jag vara fattig när jag kommer hem. Och då kan jag inte göra något där hemma :( Vilket jag känner att jag vill göra. Så just nu står det mellan om jag vill leva livet här i ett halvår och sen vara fattig eller ha pengar när jag kommer hem och kunna göra roliga saker med familj och vänner. Och vi satt och snacka lite och de berättade att de hade pratat om mig bara kvällen innan, och de hade sagt till varandra hur jäkla nöjda de var med mig och att de verkligen gillade mig :D Vilket gör mig sååååå jävla glad att höra :) Så nu känner jag att de hade ju varit kul att stanna hos dom, eftersom de även gillar mig :P I HATE THIS SHIIIIIIIIT!!! :@ När man står mellan två val som man verkligen inte kan välja mellan. 
 
Ojdå, de blev ett ganska långt inlägg. Detta får ni för att jag inte har bloggat på ett tag. SORRY!! :P 
 
Jag hade inte så många bilder på Robin, men här kommer en från Thailand 2011 :) OHH, I WANT TO GO BACK!! Får ta en resa när jag kommer hem tycker jag ;) hihi Grattis världens bästa Robin!! :) <3 



Kommentarer
Postat av: Robin

Tack så jätte mycket igen samantha!! Är så glad att jag har dig!! Hade tröjan på mig idag i skolan och jag fick många fina komplimanger för den, ny favorit i garderoben ;) <3

Svar: Varsågod Robin :) Och jag är över glad att jag har dig!! Ojdå, vad kul :D De gör mig så glad!! :) <3
None None

2013-01-09, 17:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback