Grattis Frida :)
Publicerat: 2013-01-14, 05:08:36


Ville bara skriva ett litet inlägg och gratulera Frida på 20 års dagen. Hon fylla år i Fredags, men jag har varit lite dålig med mitt bloggade, så du får ett lite försenat grattis här på bloggen nu istället :P GRATTIIIIIIIIIIIIIS finaste bästa Frida :) Jag hoppas du rensade hyllorna på systemet ;) haha.. Vi får ta och fira ordentligt när jag kommer hem, vi har ju även din student att fira som jag missade. Saknar dig såååååå lil sis!!
 
De fick bli en bild på Frida och mamma från Thailand :)



Kommentarer
Postat av: Frida

Åååååh, Hur kan jag ha missat detta?
Tack så mycket saknade, finaste, älskade sis! :D Bandet på systemet räckte inte till ;) Vi har så mycket att ta igen, du & jag!! Nedräkningen har börjat och om drygt fyra månader ses vi! Jag är så taggad för våra kommande kvällar ;) BIG LOVE! <3
Ps. Ditt hår har växt som attan måste jag säga!!

Svar: Varsågod finaste Frida :) Vi har såååå mycket att ta igen, I cant wait!! :D Ja, visst har de, något rätt måste jag göra ;) haha LOVE <3
None None

2013-02-02, 14:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback