Frukost date :P
Publicerat: 2013-01-04, 02:32:00


Jag är så jäkla trött om dagarna, och jag förstår inte riktigt vad det är med mig :( Jag måste nog börja motionera lite, och få upp min energi!! 
 
Imorrse var jag hos Julie på en liten frukost date :) Hon var så gullig och gjorde pannkakor, ägg och bacon till mig :) Det kallar jag frukost!! ;) Snackade om allt möjligt, och lite kill problem. Jag ska nog gå och bli nunna ;) haha.. Känns som de kan bli lättare :P Sen la vi oss i soffan för att kolla på några avsnitt av south park, och både jag och Julie somnade i soffan. Måste börja få upp min energi!! 
 
Annars har jag bara lekt med Paige idag :) (mitt ena värdbarn) Holden (killen) hade extra lektioner efter skolan, så vi körde och hämtade honom vid 4:15 och sen stack han till en kompis. Så jag och Paige har spelat xbox kinect en del av eftermiddagen. Det är så jäkla kul!! :) Och vääääldigt jobbigt, man blir svettig och till och med lite träningsvärk känner man av ibland ;) Jag får väl försöka använda de så mycket som möjligt :P 
 
Förresten minns ni att jag hade en hel dag med Paige för ett par veckor sedan då hon var sjuk. Och vi gjorde massa kul. Hon sa till mig igår att hon hade haft riktigt kul den dagen, och att hon tyckte det var kul att bara vara vi tjejer :) Blir så glad när jag fick höra de!! Hon sa att hon tyckte det var svårt att vara tjej ibland när hon bara bor med massa killar. Och det kan jag förstå!! Så jag sa till henne att vi får ha en tjejdag snart igen och vi kan bara hitta på massa tjej saker. Och de ville hon gärna!! :) GIRL POWER!! ;) hihi.. 
 
Vill även lite glatt skriva att det är en del som har frågat om jag har gått ner i vikt. Och jag kan stolt säga att jag har gått ner ca 6 kg sen jag kom hit, vilket är helt sjuk egentligen!! Kan egentligen inte fatta hur jag har lyckats, för jag äter verkligen massa skit varje dag. Men det är väl det som funkar på mig :P Och den siffran som jag väger nu, minns jag inte sist jag vägde. Så jag är så GLAD!!! :D Yaaaaaay you go Sammy boy ;) hihi.. 



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan Samantha - det är väl vårtröttheten som redan sätter in. Lyckost dig som har gått ner 6 kilo fast du enligt fotona äter så mycket gott. Kalorierna tycks tas väl om hand i Amerika. I kväll ska jag gå och titta på musicalen Vita hästen med Claes Malmberg, det blir nog kul. Nästa söndag ska vi få rå om din mormor och morfar för då är det Arlövsrevyn.
Kramar från Vonne

Svar: Ja, jag har haft ganska tur :) Åhh, så mysigt med musikal!! Och jag hoppas ni får det trevligt med mormor och morfar :) Kramar
None None

2013-01-04, 13:14:22
Postat av: Jojje

DU är så duktig som har gått ner i vikt ( fast att du egentligen inte bantat) hihi kommer bli en helt ny Sam när du kommer hem :P <3

Svar: Tack jojje :) jadå, en helt ny sam kommer komma hem ;) <3
None None

2013-01-04, 17:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback