fredag
Publicerat: 2013-01-26, 00:44:09


Idag har det inte hänt allt för mycket :P Skypade med bästa Johanna och Oliver i morrse. Sen stack jag hem till Julie för lite lunch och skit snack om gårdagen :P Hon var på middag/fest på de franska stället igår. Jag ville också med, men kunde inte för jag skulle egentligen jobba. Men så klart behövde jag inte de. Men ganska skönt att jag inte hängde med, jag va ganska trött och så bjuder denna helgen redan på en del skojigheter :) Ikväll ska vi ut till tenjune tror jag, och imorgon får jag se vart jag blir av :P Julie jobba imorgon kväll så jag kan inte ta henne med mig :( Men får säkert med mig någon, vill ju ut imorgon eftersom Mia kommer imorgon och sen ska jag antagligen möta upp dom på någon bar eller club :) Ska bli skojsigt!!! 
 
Jobbade bara 2 timmar idag, då familjen sen åkte in till city för att spendera natten hos några vänner :) Så jag och baranen har typ bara suttit och kollat på tv, GUTT!! :P 
 
Så nu sitter jag här ensam hemma, och laddar upp med massa musik och lite dans ;) hahah.. Snart kommer Julie hit och vi ska göra oss klara tillsammans och kanske även klippa till hennes hår :P Vi får se om hon vågar idag. 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback