besök!! :D :D
Publicerat: 2013-01-23, 11:01:00


SNART, SNART, SNART ska jag få besök av dessa två underbara människor!! :) Min kära kusin vitamin, Mia kommer redan på LÖRDAG denna helgen, vilket är helt galet :) Och idag är det bara 2 veckor till Oliver kommer :) och vi har massa roligheter planerade :)) Vi ska och kolla på en NHL match, Pittsburgh Penguins VS. New Jersey Devils och sen ska vi gå och kolla på en broadwayshow, The Phantom of the Opera och så massa shopping och NYC :) Ska bli så kul att få visa mitt andra hem :D Jag har skrivit en lista med saker som jag ville göra här under mitt år i USA, och hockeymatch och broadwayshow i NYC var bla med på den listan :) Så jag är så glad att detta verkligen blir av :D Jag kan bara inte fatta att jag ska träffa folk som jag inte har träffat på såååå länge och som jag verkligen har saknat!!! Det känns faktiskt lite läskigt :P Oliver har jag inte träffat på över 8 månader och Mia minns jag inte när jag träffade sist, eftersom hon har bott i Oslo ett tag.
 
I CAN'T WAIT TO SEE YOU GUYS :D Oliver, jag och Mia :)
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Mia

Woooooooooooooopp!!
Jag har inte FATTAT det än! Fy farao vad kul det ska bli att se dig igen, längtar massor. Det måste vara ett år sedan sist.
Verkar som att du har det galet bra :) jätteroligt att läsa din blogg!

SES SNART


Svar: jag fattar inte heller de, HELT SJUKT JU!!! :D Jaa, minst ett år sedan vi sågs!! Tack Mia, jag har det verkligen super bra :) VI SES SNART :D :D
None None

2013-01-24, 01:10:23
Postat av: Mis

Du är så fin kusin!

Svar: Tack söta du :)
None None

2013-01-24, 01:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback