Weekend class :(
Publicerat: 2013-02-15, 18:04:47


Idag ska jag iväg på en weekend class över hela helgen, jag kommer tillbaka runt 5 på söndag :( så jäkla segt!! Men de måste ju tyvärr göras, så jag kan få mina credits. Men de blir nog ganska chill hoppas jag, jag ska dit med Elize en annan svensk au pair, så de blir säkert bra :)

Igår blev de ingen date med Mike tråkigt nog. Jag följde med Julie och hennes värdbarn till dinern i Maplewood och åt middag med dom. Hennes två tjejer är så jäkla söta!! Sen bestämde sig faktiskt jag och Julie oss för att ta oss in till City och till den franska restaurangen. Där va de kul som alltid!! Där blev de lite mat till och ett par glas champagne :) så lite firande alla hjärtans dag blev de allt, fast de inte va med någon kille så fick min date bli med bästa Julie :)) vilket inte är fy skam de!! Nä, nu ska jag bege mig till mitt tåg och upp till Albany, NY på min weekend glass. Vi får se om de har internet där, annars blir de inga inlägg denna helgen, men i så fall får ni en uppdatering efter helgen :)

Trevlig helg på er :))




Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Trevlig helg själv! Vi ser fram mot ditt nästa inlägg på bloggen. Kramar från oss.

2013-02-15, 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback