Tuesday
Publicerat: 2013-02-20, 05:10:41


Idag har det varit en riktigt slödag, såååå skönt!! Började med att jag faktiskt fick gå upp lite tidigt för att städerskorna kommer på tisdags morgnarna och de börjar med mitt rum. Så de är bara till att stiga upp tidigt :P Så jag slängde mig med filten på soffan och bara hade de mysigt. Sen blev de en promenad med Elize, de kändes som vi gick en jätte runda men vi va bara ute typ 40 min eller något. Men alltid kul med en massa girl talk :P Gick sen in och tog en dusch och stack sen bort till Julie för lite lunch och tittande av några avsnitt av keeping it up with the Kardashians :) 
 
Vid 3 tiden va de dags för jobb då kidsen kom hem. De blev lite läx läsning och sen lämnade jag dom på Hebrew school i ett par timmar. När de sen kom hem så åt vi middag och så stack Min ena värdpappa iväg med barnen på någon sak i skolan. Så de va typ bara 1 timmes jobb idag :p ganska gutt!! 
 
Vid 8 tiden kom Julie och hämtade upp mig och vi stack till CVS för att handla hårfärg till Julie. Sen stack vi bort en liten runda till starbuck för lite skitsnack med Elize och Alisa :)) Möte upp Emilia och så stack jag, Julie och Emilia hem till mig för lite häng, MYS!! :) 
 
Och här sitter jag nu, svin trött och känner hur sängen kallar på mig :P 
 
Night night :))
 
Lägger upp en bild på världens bästa stad :) I <3 NY 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback