te mys :)
Publicerat: 2013-02-21, 05:01:27


Imorrse stack jag till Julie vid 10 tiden och åt frukost med henne. Hon va så gullig och gjorde scramble eggs och bacon till mig, hon är väl för söt!! :)) Sen blev de en liten tur till Short hills mall, för ett besök på forever 21 och sen stack vi till Livingstone mall för H&M och lite andra affärer. Så jag fick med mig 2 linne hem :) Nice, nice!! På vägen hem blev vi hungriga och stack till Dinern i Maplewood och åt vår älskade pansano panini, eller vad den nu heter :P Men den är i alla fall svin god!! De är en panini med kyckling svamp och masssssa ost också lite ketchup på de ;) De kan ju inte bli annat än bra!! 
 
Idag har barnen tränat på ett stort matte test som de tydligen ska ha i skolan imorgon. Och alltid när de har mycket läxor och saker efter skolan så blir de helt galet i huset. Sura miner och de blir bara allmänt jobbiga. Som tur va så va den ena pappan hemma tidigt idag, så han tog tag i matten med dom. Fast de bara går i 3:an så har de faktiskt ganska svår matte. Och ibland är det till och med så jag får tänka efter :P Så nu hoppas vi att de får 100% rätt i morgon. De har sagt till Paige, som hatar att gå i klänningar. De sa till henne idag att om hon får under 80% så får hon gå i klänning en dag i skolan, vilket fick henne att plugga lite extra :P haha 
 
Efter jobbet ikväll stack jag hem till Marie för lite Te mys med henne. Vi satt och snacka, snacka och snacka, och så kollade vi på klockan och då hade vi suttit där i över 2 timmar :P Tiden går sååå fort när man har kul :) De känns som de va evigheter sen jag träffade Marie och vi har alltid kul när vi träffas :D Fattar bara inte varför de blir så sällan när vi bor ca 2 minuter promenad från varandra, om ens så länge. Men vi hade i alla fall så mycket att prata om. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback