Super bowl :)
Publicerat: 2013-02-04, 18:37:00


Sorry, sorry för jätte dålig uppdatering i helgen. Måste verkligen bli bättre på detta :P 
 
I alla fall så har denna helgen bjudet på massa roligheter, som vanligt :) I fredags var jag på Tenjune och Actors playhouse med Julie. Sen möte jag upp Simone och hennes kompis på Griffin. Vi har ju varit jätte mycket på Tenjune på senaste, och i fredags så blev vi kallade Tenjune groupies av en av vakterna där :P hahah.. I lördags jobbade jag lite sen kom ett kompispar till mina värdföräldrar över på lite middag. Väldigt trevligt!! Det var egentligen menningen att jag skulle stanna hemma denna kvällen. Men vid 8 tiden fick jag sms av Julie och hon och Eddie övertalade mig till att komma in till City. Så jag tog tåget in vid 10 tiden, sen subwayn upp till Jessie som bor på manhattan, precis sidan om Central park :) LYX!!! Där hade hon och jag en liten förfest och sen tog vi subwayn ner till Actors playhouse för att möta upp alla. Där va vi sen ca 1,5 timme och då bestämde vi oss för att bege oss till greenhouse. Denna cluben har vi aldrig varit på, men den har varit högt upp på listan till clubar vi vill till :P Så de va kul att äntligen komma dit. Och kul hade vi de :) Vid 4 tiden kastade vi in våra handukar och begav oss hem till Eddie för att sova. 
 
Vi vaknade runt 1 tiden, och då va de bara till att ta en dusch och fixa till sig igen, och sen va de dags för fest igen :P Denna gången va de en super ball hemma fest hos Grimaldi i NY. Vi betalade 20 dollar för mat och dricka och sen hade han satt upp en projektor, så vi kunde se på matchen. En riktigt rolig fest, jag hade de svin kul :) Vi kom dit vid 4 tiden och tog tåget hem vid 12. Så idag är man lite sliten, men de va såååå värt de :P
Fina Julz är bartender :p Steffie, Alisa, Elize och Simone :)
Steffie, Simone och Julie :)
Jag och Jessie :)
Jag och Julie :)
Folk :P
;)
Flip, Elize och jag :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback