Shopping with my bro :)
Publicerat: 2013-02-08, 03:58:54


Började med att Oliver väckte mig vid 8:20 då va han pigg och vaken :P Så de va bara till att ta sig upp!! Sen gjorde vi oss i ordning, tog oss en liten promenad med Morgan och sen begav vi oss på vår shopping tur :) Det blev ett litet stop på burger king för lite frukost, såååå Oliver frukost :P haha.. Det va en jäkla traffik med massa vägarbete, så de tog oss längre tid att ta oss dit än vanligt :( Men de blev en jäkla shopping runda, eller i alla fall för Oliver :P De kände som jag bara va med för att bära hans påsar ;) Men jag kände att jag ville inte precis shoppa och jag vet att han inte är så intreserad av att kolla på de jag vill kolla på, så då är de bättre att vi kolla och lägger ner tid på de han vill under denna korta tid han är här :) Så jag får ta en shopping tur en annan dag sen. Han gjorde i alla fall massa fynd!! Han köpte jogging skor, fin skor, 2 tommy hilfiger tröjor och lite annat smått och gott. Och allt va på rea, vilket han va väldigt glad för!! Och de va ganska mycket rea på de han handla, vi va på en outlet mall så de är typ bara rea där :) 
 
Sen tog vi ett litet break för att äta lunch på Applebee's :) De blev 3 rätters bara för att lyxa till de så här på en torsdag ;) haha.. De hade ett jätte bra erbjudande, då han och jag delade på en förrätt och sen fick vi vars en huvudrätt för 20 dollar. Billigt och bra!! Sen va vi ju bara tvugna att ta världens godaste efterrätt som de har där :) Sen begav vi oss hem. Jag jobbade lite och vi hade sen middag med familjen. Oliver har börjat känna sig lite kraslig, så han har vilat större delen av eftermiddagen. Hoppas han inte blir sjuk :( Men jag säger de, de är något i luften här i Jersey. Jag blev också sjuk när jag först kom hit. 
 
Imorgon har jag ställt klockanj på 4:45, för jag ska köra min familj till flygplatsen :P De blir nog ganska tufft att gå upp då!! Men sen har vi i alla fall FF ;) hihi
Oliver och maten på Applebee's :)
Till lunch blev de pommes och mini ribs, MUMA!! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback