I'm soooooo exited that I can't sleep!! :)))
Publicerat: 2013-02-06, 05:13:53


Imorgon vid denna tiden så sitter min älskade bror på mitt rum, här i Amerika!! Helt jäkla sinnes sjukt är de ju :p jag har nog inte riktigt fattat att jag faktiskt ska träffa honom! Jag satt i bilen innan ikväll och väntade på Julie och då bara kom jag och tänka på att han faktiskt ska komma, och då kom de en liten tår ;) jag har lovat honom att jag inte ska gråta när jag träffar honom, men jag vet inte riktigt om jag kan hålla de :p de återstår att se!! Hans plan landar i alla fall 15:15, och så jag ska väl ta mig in till flygplatsen runt 4 för att möta upp honom, min värdpappa har varit så snäll och tagit sig ledig de sista timmarna från jobbet, så jag kan hämta honom i tid :) sen får vi väl ta en liten tur runt och visa området och sen blir de middag med min värdfamilj :) tror han kommer vara ganska trött är han kommer, så de blir nog bara en slappe kväll, kanske ett besök på starbucks :)

På tal om starbucks så va jag där ikväll för att träffa tjejerna :) hämtade upp Marie vid 9 tiden och sen träffade vi Alisa, Elize, Steffie, Riina och Simone på Starbucks, alltid lika trevligt :))

Föresten jag klarade mitt Amerikanska körkort idag!!!! :)))) så jäkla underbart de är :) men så klart så när jag ska göra något här, så ska de aldrig gå smärtfritt :( jag har alltid problem med mina namn, de är för långa eftersom jag har 3 namn. Och sen står ett av mina andra namn förre mitt första namn, Ida Samantha Josefin. Så när jag säger att mitt tilltalsnamn är Samantha, så blir allt bara fel :@ men de löste sig till slut, phuuuu!! Men sen när jag hade klarat teori testet så ville hon ha en översättning på mitt svenska körkort och jag gav henne mitt internationella körkort, för de va de jag trodde de va till för. Men icke sa Nicke!!! Så nu måste jag först fixa en översättning och sen får jag körkortet i handen. Bara att när jag ringde tjejen som fixar detta så sa hon att de kostar 60 fucking dollar!!! :@ jag bara hatar detta!!




Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan - det blir väl en upplevelse för Oliver - nu är du så hemtam så du kan visa honom omkring. Grattis till körkortet.
Kramar
Vonne

Svar: Ja, de tror jag verkligen de är :) Och jag hoppas att jag kan vara en bra guide ;) Tack så mycket!! :) Kramar
None None

2013-02-06, 08:44:14
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Det var mycket trevligt att prata med dej på skypen igår, vi har ju inte pratat på länge.Grattis till körkortet. Du får ta väl hand om Oliver, vilken toppen familj du har hamnat hos, som ställer upp när du har nära och kära på besök.
Många JÄTTEKRAMAR till dej och Oliver.

Svar: Det är alltid kul att prata med er på skype :) Tack så mycket!! KRAMAR <3
None None

2013-02-06, 09:57:58
Postat av: Bianca

Hej Samantha! Vad kul att Oliver kommer på besök! :) Måste vara en helt galen känsla!:)

Jag hade samma problem idag, skulle fixa mitt bankkort i England och i mitt pass så står där "Anna, Tilde, Bianca Nilsson". På mitt nya bankkort kommer där stå Miss Anna Nilsson pga av de kan inte ändra det i med det står så i passet. Så det är väl bara att börja signaturer med Anna Nilsson nu ;)

Hoppas ni får det bäst!
Kram Bianca

Svar: Heej Bianca :) jaa, de är helt galet att träffa folk hemifrån som man inte har träffat på så länge, men såååå kul!! :)) Åhh, jag hatar de :P Hoppas du trivs i England!! :D Kramar
None None

2013-02-07, 23:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback