Ice skating :)
Publicerat: 2013-02-23, 04:49:40


Igår hade vi au pair möte i West Orange och de va dags att ta fram de gamla skridskorna och ge sig ut på isen :P Jag har nog inte åkte skridskor på 10 år eller något. Jag minns att jag va ganska kass på de och sen har de bara inte blivit av :P Men de gick faktiskt jätte bra och de va SVIN kul :))  Jag och ett av Julies värdbarn hjälptes åt, då vi båda va nybörjare. Så vi tog varandra i näven och slängde oss ut :P Efter mina ben va som spagetti och mina fötter gjorde ont, så begav vi oss hemåt. Vi släppte av Julies värdbarn och så begav vi oss till Starbucks för lite häng med Emilia :)
 
Idag har jag inte gjort så över mycket. Mike va faktiskt här på ett litet besök :P Så lite trevlig va de på dagen :) Vid 3 tiden kom barnen hem och sen vid 4 tiden körde vi till tåg stationen och de va dags för mig att ta med mig barnen till deras tredje pappa i city :P Så jag jobbade en timme, tog dom till stan och sen hem igen. Ganska gutt!! Men så klart hamna jag på fel tåg hem, och fick hålla på och bytta och klöda, HATA!! :@ Men till slut kom jag till rätta och fina Julie hämtade upp mig på stationen :) Vi körde till Short hills mall, för en mini shopping och sen blev de middag på Cheesecake faktory me bästa Marie :) Älskar bara dessa tjejerna, jag skrattar så jag får ont i magen när vi är tillsammans :)) I LOVE IT!!! 
 
Och nu sitter jag här ap trött och jäklig :p Jag kan säga att min säng ser jäkligt lockande!!
 
Nighty night!! <3
Me on the ice :P
Me and my wife :)
Crazzzzy :P
Funny or what? :P
Marie, Hannah och julie :P
Hannah och Julie :P



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Allting klär tydligen skönheter, även hockeyrör,det är nog en väldig skillnad att åka skidskor i New york istället för mossen i Sjöbo.Ha en fortsatt bra dag. Kramar från oss.

Svar: åhh, så gulligt tack :)
None None

2013-02-24, 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback