Heldag i city med Mia :)
Publicerat: 2013-02-01, 14:59:02


Som sagt i Onsdags hade jag bestämt med Mia och hennes kompisar att jag skulle ta tåget vid 9 in till dom och sen skulle jag möta upp dom och ut och äta frukost :) skulle ju ta mig hem sen igen runt 3, eftersom jag började jobba då. Men när jag lämnade huset på morgonen, så sa min värdpappa, som va ledig från jobbet, att jag kunde vara ledig hela  dagen och bara spendera den med min kusin :D Yaaaaaaaayyyyy!!! Blev så glad  att jag kunde spendera mer tid med Mia :) Har den bästa värdfamiljen btw :))) Så jag begav mig in, möte upp tjejerna och sen begav vi oss för att äta frukost i riktig sex and the city still ;) detta kommer göra en vis Johanna lite avis tror jag, som är ett stort sex and the city fan :P Men vi åt frukost på Pastis, ett ställ som de äter på i serien, lite starstruck va man ju :) Kände inte riktigt igen de först, men tror jag har lite mer koll nu :P Men Jojje, dit ska vi lätt och äta när du är här, riktigt god frukost hade dom!! Sen gick vi vidare till hotel chealsea, där tydlig många stora stjärnor hade bott och börjat sina kariärrer. Lite coolt!! Vi gick masssssor denna dagen, och jag hade varit så smart och tagit på mig mina converse, som jag vet jag brukar få skoskav av :( Så smart man är ibland. Men sen gick vi och shoppa lite, men jag handla inget. Och sen bestämde vi oss för att gå till baren som va med i How I meet your mother :) Men inte blev de riktigt som de va tänkt. Vi trodde de skulle va baren som va med i serien, men vi kände inte alls igen oss när vi kom dit. Men tydligen hade de bara varit regissören som hade fått insperation från denna baren, men där va massa bilder överallt från How I meet your mother. Och även en bild när skådespelarna hade varit där :) Så lite kul va de ju att ha varit där. 
 
Sen bestämde vi oss för att sticka hem till deras hotellrum och ta ett litet break och så de kunde packa, för de skulle lämna NY tidigt dagen efter. Så vi chillade lite där och sen blev de tid för middag. Vi hade kollat in ett ställe i Amandas reseguide som lät väldigt mysigt :) Jules bistro, ett väldigt mysigt ställe, med svin god mat och live jazz musik!! De blir nog fler besök på de stället känner jag på mig :P Vid 9 tiden var de tid för mig att säga hejdå och bege mig till Penn station och New jersey. Kändes faktiskt väldigt tråkigt att säga hejdå :( Blev nästan lite tårar!! Men de är ju bara 4 månader kvar tills vi ses igen :)) 
 
Hade i alla fall en helt underbar dag med Mia, Hanna och Amanda :)
Frukost på Pastis :)
Jag och Mia på Pastis :) Pastis, sex and the city stället :) känner du igen de Johanna? :P
Jag på How I meet your mother baren :)
Fina MIa på Jules Bistro :)
VI alla Hanna, Mia, jag och Amanda på Jules Bistro :)



Kommentarer
Postat av: Renee

Vad mysigt ni verkar att ha haft :) önskar Mia och tjejerna lycka till på sin resa. Kram

Svar: Vi hade det jätte mysigt!! :) <3
None None

2013-02-01, 20:13:26
Postat av: Elin

Ååh vad god frukost! Saknar de amerikanska pannkakorna! Muuuuums :) <3

Svar: De va Mums!! :) <3
None None

2013-02-01, 20:26:58
URL: http://distinguish.blogg.se
Postat av: yvonne

Hejsan - tänk vad du får vara med om. Jag gillar How I met your mother - fast jag har inte sett alla delarna - den tar aldrig slut. Får väl köpa dvd precis som jag gjorde med Vänner. Vilken god mat du ser ut att käka.
Många kramar
Vonne

Svar: Jag gillar också how I meet your mother, de är en bra serie :)
None None

2013-02-02, 09:17:13
Postat av: Gitte

Vilken härlig dag ni hade ihop :)
Tur du har en så snäll familj, som ger dig ledigt.
kram

Svar: Vi hade en riktigt bra dag tillsammans :)
None None

2013-02-02, 09:19:44
Postat av: Jojje

Hej lilla Same :-) jag känner faktiskt inte igen stället från Sex and the city :-( men innan vi ska till dig ska jag se den från början till slut plus filmerna :-) måste fräscha upp minnet ;-) hihi fast jag har ju sett serien såååå många gånger redan, men måste ändå se den IGEN innan ;-) tss hihi <3

2013-02-02, 10:53:38
Postat av: Jojje

Helvete detta är mitt tredje inlägg som jag nu försöker få in :@ känner faktiskt inte igen stället från Sex and the city ;-( men ska se hela serien IGEN för femtielfte gången :-P hihi plus filmerna såklart ;-) så då ska jag hålla koll ;-) måste ju fräscha upp minnet så man är inne i det när vi väl kommer till dig ju ;-)

2013-02-02, 10:59:50
Postat av: Jojje

Helvete detta är mitt tredje inlägg som jag nu försöker få in :@ känner faktiskt inte igen stället från Sex and the city ;-( men ska se hela serien IGEN för femtielfte gången :-P hihi plus filmerna såklart ;-) så då ska jag hålla koll ;-) måste ju fräscha upp minnet så man är inne i det när vi väl kommer till dig ju ;-)

2013-02-02, 11:01:28
Postat av: Jojje

Fan detta är mitt femte försök att få in min jävla kommentar :@

2013-02-02, 11:22:53
Postat av: Jojje

Givetvis gick det nu när jag bara testa :-P nu ska jag försöka skriva allt jag skrivit innan :-P känner faktiskt inte igen Pastis ;-( men innan vi kommer till dig ska jag se serien ännu en gång ;-) hihi plus filmerna :-P ska försöka få SW att se det också så vi är inne i det när vu kommer ;-) måste fräscha upp mitt Sex and the city minne ;-) <3 fan jag skrev så mycket i alla mina andra kommentarer men eftersom dom inte kom in orkar jag inte skriva mer nu ;-P skiiit!!

2013-02-02, 11:26:17
Postat av: Jojje

Givetvis gick det nu när jag bara testa :-P nu ska jag försöka skriva allt jag skrivit innan :-P känner faktiskt inte igen Pastis ;-( men innan vi kommer till dig ska jag se serien ännu en gång ;-) hihi plus filmerna :-P ska försöka få SW att se det också så vi är inne i det när vu kommer ;-) måste fräscha upp mitt Sex and the city minne ;-) <3 fan jag skrev så mycket i alla mina andra kommentarer men eftersom dom inte kom in orkar jag inte skriva mer nu ;-P skiiit!!

2013-02-02, 11:26:38
Postat av: Jojje

Givetvis gick det nu när jag bara testa :-P nu ska jag försöka skriva allt jag skrivit innan :-P känner faktiskt inte igen Pastis ;-( men innan vi kommer till dig ska jag se serien ännu en gång ;-) hihi plus filmerna :-P ska försöka få SW att se det också så vi är inne i det när vu kommer ;-) måste fräscha upp mitt Sex and the city minne ;-) <3 fan jag skrev så mycket i alla mina andra kommentarer men eftersom dom inte kom in orkar jag inte skriva mer nu ;-P skiiit!!

2013-02-02, 11:47:01
Postat av: Jojje

Helvete :@

2013-02-02, 11:47:25
Postat av: Jojje

Mina små kommentarer kommer in, men inte mitt långa!?

2013-02-02, 11:48:29
Postat av: Jojje

Mitt svar kommer fortfarande inte in :-(

2013-02-02, 17:43:37
Postat av: Jojje

Korta svar går, men inte det långa!! Varför!? Va arg jag blir :@

2013-02-02, 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback