Happy Valentines day :))
Publicerat: 2013-02-14, 16:59:20


Jaha då va alla hjärtans dag kommen, och här sitter man utan date :P Nädå, jag kanske men bara kanske har en date ikväll med Mike :P Och om de inte blir av så ska jag ha en date med min finaste Julie :)) Vi ska laga mat och kolla på sex and the city filmerna, de känns som de är en helt perfekt alla hjärtans dag för mig :P 
 
I tisdags så lämnade jag av Oliver på flygplatsen, sen begav jag mig hem. Det va faktiskt en ganske deppig dag :( Kände mig lite små ledsen hela den dagen!! Så jag stack hem till Julie och hängde med henne och Hannah :) Och sen bestämde sig faktiskt jag och Julie för att ta oss in til NYC Och festa till de lite så på en tisdag :p Vi tog tåget vid 9 tiden och begav oss till en bar i meatpack district och där träffade vi upp Eddie :)) Där satt vi och tog några öl och bara chillade lite. Sen träffade vi upp vår promoter George, som skulle ta oss in till cluben Kiss n Fly. Det va helt okej där, i början va de lite segt innan vi hade fått vårt bord. Men sen blev de svin kul, like always!! :)) Efter Kiss n Fly begav vi oss med en annan promoter, Valentin till En annan club avenue som jag aldrig har varit på innan. De va också kul :P Sen blev de övernattning i city :P 
 
På morgonen så strossa jag och Julie runt lite på time square och 5th avenue. Vi stack hem vid 1 tiden. När jag väl va hemma så bara chillade jag, tog en liten tupplur och kollade på prison break :) Sen på kvällen kom Julie och hängde med mig :P En riktigt slö onsdag ;)
 
Vill passa på och skicka ut lite alla hjärtans dags kramar till alla mina älskade människor hemma i Sverige :)) Saknar er!! <3 <3
Me and my wife ;)
 



Kommentarer
Postat av: Renee

En alla hjärtans kram till dig från oss här hemma <3 hoppas Mike hämtar upp dig. Så du får vara med om denna dagen också. Hälsa Julie :) Melker skickar en hårig puss. Älskar dig <3

Svar: Tack mamma :)) Jag skickar tillbaka massa pussar till lilla mucke!! Älskar er :) <3
None None

2013-02-14, 19:30:26
Postat av: Mormor och Morfar

Hej kära Samantha! Här får du en riktigt lång Alla Hjärtans Dag Kram från oss. Hade du varit här hemma
så hade du nog suttit och käkat gelehjärtan som mormor hade levererat, det har ju blivit något av en tradition.Pappa och Oliver sitter nog och äter sina gelehjärtan nu, mamma fick blommer och du fick pengar istället för godiset. Jättekramar från mormor och morfar.

Svar: Åhh, de låter mysigt!! :) KRAMAR <3
None None

2013-02-14, 21:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback