Han är här!!! :)))
Publicerat: 2013-02-07, 03:52:45


Jaha då har äntligen min efterlängtade broder kommit hit, och ligger nu däckad på mitt rum halv 10 på kvällen :p han va så jäkla trött efter den långa resan, vilket jag kan förstå. Men hans flygtur gick bra i alla fall, och han hade ingen jobbig granne utan de va så ledigt på planet att han satt själv, GUTT!!! Jag kom till flygplatsen vid 4 tiden, efter jag hade kört lite fel :( och då hade han redan gått igenom tullar och fått sitt bagage. Så han stod och vänta på mig. Jag hade sån otur att mina pengar på min svenska mobil tog slut just när jag pratade med honom. Men hade tur att där va tillräckligt till ett sms, så jag kunde skicka till honom var jag var. Så när jag satt där i bilen så såg jag honom komma :) då va de glädje :))) såååå kul att se honom igen!!! Sen begav vi oss hemåt och vi körde en liten guidad tur i South Orange och jag visade honom mina hoods ;) haha.. Tog även en tur runt i kvarteret, för att kolla på alla stora hus. Sen fick han möta min familj, som såklart tog emot honom med öppna armar :) vi hade en trevlig middag alla tillsammans och så hängde vi lite. Efter jag hade slutat så ville Oliver att vi skulle köra till taco bell, som vi så klart gjorde :) imorgon blir det tidig uppgång och sen shopping för hela slanten, wiiiiieeeeee!!! :)

Föresten så har de varnat för en stor snöstorm nu på fredag och lördag. Och min värdfamilj ska ju åka till Hawaii på lördag förmiddag. Och eftersom stormen så har de nu ändrat, så att deras plan går tidigt på fredag morgon istället. GUTT!!!! :)) de får en extra dag på Hawaii och jag får en extra dag ensam i huset :p haha




Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej ungar! Hörde på tv att ni får plocka fram snö-skyfflarna, ska tydligen komma 50 cm snö i New york .
Hoppas ni har trevligt och att du får visa en massa saker för Oliver.Jättekramar från mormor och morfar

Svar: jaa, vi hörde de :( Vi har sagt att vi ska ladda upp med frysta pizzor och lite chips och mysa ner oss i soffan med någon bra film imorgon :)
None None

2013-02-07, 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback