Birthday party in the city :)
Publicerat: 2013-02-25, 03:27:53


Igår va jag ledig hela dagen, skönt med en ledig lördag!! Jag chillade pa morgonen, skypa med mamma och pappa, och även med världens bästa vänner i Sverige, och vid 1 tiden begav jag mig för att hämta upp Julie och så skulle vi göra oss redo tillsammans. lite i 4 begav vi oss till Marie, och hennes värdmamma körde oss ner till stationen och vi tog tåget in till city. Vi skulle möta upp gänget på Pranna. Igår va de Elize fördelsedag, hon fylla hela 23 år. Så första blev de lite festande och dansande på pranna, och sen bagav vi oss hem till Grimaldi för en liten hemma fest och birthday party för Elize :) Så där blev de både drinkar och tårta för att fira henne. Vi va 9 tjejer på festen och vi gav henne ett kort där vi skrev att vi ska ta ut henne på en stipklubb och vi bjuder ju då :P Så de blev hon väldigt glad för, jag kan väl säga att de va en ganska bra present för oss alla tjejer ;) haha Hela kvällen blev skit bra i alla fall, och vid 2 tiden begav vi oss hem till Eddie för att sova. 
 
Förresten så gick vi in i världens roligaste affär efter pranna när vi va på väg till subwayn. De va en sexaffär, där de sålde alla möjliga roliga saker :P hahah fy fan vad vi skrattade och hade de kul :P 
 
Och så måste jag ju bara lägga till att jag fick världens bästa kommentar på Pranna!! En kille kom fram till mig och frågade om jag va modell, och jag bara nä. och då sa han nähä, du ser verkligen ut som en modell :P Alltid kul att få såna här kommentarer :)
 
Och nu sitter jag här nere i soffan och kollar på The Oscars, de känns ju som detta måste man se om man bor i Amerika :P De är såååå himmla stort här. För er som inte vet vad de är så är de filmgala, där de delar ut priser till de bästa filmerna från förra året. Sitter här och dreglar lite, då Channing Tatum precis gjorde några dansmoves, här är ju bara för het!!! Mina värdpappor är iväg hos en granne för att kolla på detta också. Så jag jobba ikväll, men jag tycker inte precis de är jobb när man kan sitta och kolla på tv medans baranen sover :P Gutt är de i alla fall!!
Jag på Pranna :)
Julie :)
Bästa Marie och jag :) Inne i den roliga sexbutiken, Elize fick cykla igång dildon :P hahah
Grattis Elize :))
Simone och jag :)
Elize och Riina
Alisa, Elize och Riina 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback