bara masssssa fix!!
Publicerat: 2013-02-28, 02:44:41


Idag har det varit en riktigt fixar dag :P Mina förra värdmamma skickade ett mejl till mig för några veckor sedan med mina papper för skatterna som jag måste betala här i april. Och jag har bara skjuttit upp på de, för jag har inte riktigt fattat vad de är jag ska göra. Så idag tänkte jag att nu måste jag ta tag i de, så de inte går för långt tid. Så jag ringde Cultural Care för att de skulle hjälpa mig. och när jag berättade vilket papper de va som min ex vm hade skickat till mig så sa hon till mig att de skulle inte jag fylla i!! Och jag bara sa för mig själv: FAN, inte detta fucking jäkla klödet igen!!! Är så jäkla trött på att de ska krångla så för mig, känns som de har gjort de hela året :( Så jag har skickat lite mejl med Debbie (ex värdmamma) idag och hon sa att CC hade helt rätt att jag inte skulle fylla i de, utan att hon typ bara ville att jag skulle skriva på de för henned bruk. Så PHHHHUUUU!!! Så vi får se hur de går, har mejlat lite med CC mer, så jag väntar på svar. 
 
Sen stack jag till banken för att fixa med betalningen så jag äntligen kan få mitt amerikanska körkort i handen, LÄNGTAR!!! Och lite andra ärende. Jag var även och hämtade upp Julie på tåg stationen i South Orange, och sen blev de lite glass och skit snack hos henne :)) Min fina Julie!! 
 
Tänkte att detta skulle bli lite av en slö dag och att jag bara skulle kolla på några avsnitt av Greys Anatomy. Men icke sa nicke :P 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback