A small crush ;)
Publicerat: 2013-02-26, 03:01:42


Idag har jag inte gjort så där över mycket :P Jag sov till ca 9:30, så jäkla skönt va de!! Tog en dusch och sen gick jag ut en liten tur med Morgan. Sen slängde jag mig på soffan och började skriva på min uppsats som jag måste skicka in till klassen som jag tog förra helgen. Jag ska skriva ca 2000 ord om mig själv, vilket jag trodde skulle bli så jävla svårt. Men de va de faktiskt inte. Idag skrev jag 1700 ord, så bara 300 ord kvar :)) Men jag skrev om min familj, mig själv, vänner och om au pair livet, varför jag ville bli au pair och hela den biten. Runt 12 tiden kom Marie på ett litet besök, de blev lite skit snack om helgen. 
 
Vid 3 tiden kom barnen hem, så de blev läxläsning och sen fick jag köra Holden på guitar träning. De är så jäkla roligt, för han har en lärare som heter Sam. Och jag råkade en gång nämna för Holden att jag tyckte han såg bra ut, och nu är han på mig hela tiden :P När jag stod och pratade med hans lärare, så såg jag i min ögonvrå hur Holden bara stod och log och kolla på mig, och jag viste exakt vad han tänkte. Så när vi gick ut och Holden började att skratta, så sa jag bara till honom att jag viste exakt vad han tänkte på och att han skulle va tyst med sig :P haha.. Sen ikväll så berättade Holden för familjen att jag hade en liten crush på hans guitar lärare. Så nu har Cal sagt till Holden att de är hans uppgift att fixa ihop mig med hans lärare, så de kan få mig att stanna lite längre :P Hahah, så jäkla kul!! 
 
Och nu är bästaste Julie här och hänger med mig :)) Vi kollar igenom bilderna från helgen och bara har de lite mysigt!!
 
Bjuder på en bild från helgen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback