90-tals jakt :P
Publicerat: 2013-02-27, 05:27:47


Idag har jag varit i en second hand butik med Julie för jakt efter lite 90-tals kläder. Vi har blivit bjudna på en 25 års fest i city i helgen och de ska ha 90-tals tema :P Så vi måste hitta lite kläder från då och spöka ut oss. Vi hittade faktiskt ingenting, tyvärr. Julie provade lite höga jeans, hon hade tydligen en klar bild på hur hon tänkte hon ville se ut. Medans jag inte hade kollat upp, och hade absoult ingen koll på hur man kläde sig på 90-talet. Eller jag minns i alla fall inte. Så vi bestämde oss för att göra lite research först och åka tillbaka till samma affär på torsdag och se om vi har bättre lycka då :) Jag tror jag vet vad jag ska ha. Vill helst inte lägga hur mycket pengar som helst på kläder som jag sen inte kommer använda mer än denna gången. Men jag har i alla fall en svart kläning som jag har tänkt att jag kan ha och sen så höga svarta strumpor till de, och sen kunde jag låna svarta boots av Julie. Så detta kommer säkert bli hur bra som helst!!
 
Sen stannade vi till och åt lunch på älskade Olive Garden. Om ni minns så åt jag där typ varje helg med Ada när jag bodde nere i Maryland och vi var ju bara så fast i deras mat. Så de va ett kärt återbesök idag :) Och Julie gillade de också, så de blir nog fler gånger som vi sticker dit där. 
 
Föresten på tal om Ada, så pratade jag med henne igår. Som jag saknar henne, helt sjukt egentligen!! Jag kände bara henne i 5 månader, men vi kom varandra så nära. Och jag känner verkligen att vi kan snacka och berätta allt för varandra. De gör lite ont i mig, när jag tänker på att jag kommer aldrig vara så nära henne som jag var då. Vi kommer aldrig kunna umgås varje helg :( De är kul att lära känna så många nya människor här från hela världen. Men hur blir det sen när man kommer hem och har nära kompisar som man inte kommer kunna träffa så ofta :( De gör riktigt ont i mig att tänka på när jag ska lämna alla dessa fina människor här i New Jersey och New York. Visst man kan alltid komma tillbaka, men de kommer aldrig bli de samma :(
 
Men Ada berättade i alla fall för mig att hon har bestämt sig för att förlänga ett extra halv år :)) Är så glad för hennes skull, men också sååååå avundsjuk :P Hon skulle försöka komma upp runt New York eller Kalifornien. Så lycka till Ada!! :))
Finaste Ada och jag, som jag saknar henne :((



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Det är alltid tråkigt att lämna dom verkliga och bästa kompisarna som man lär känna.Du får säga till Ada att hon får komma och jobba i Sverige, det är ju mycket lättare att hålla kontakten när avstånden inte är så långa. Många och långa KRAAAAMAR från mormor och morfar

Svar: Jaa, de är ju de :( KRAMAR <3
None None

2013-02-27, 08:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback