Utgång på en torsdag :)
Publicerat: 2013-04-20, 06:14:07


Jaha, de blev en lite annorlunda torsdag än de brukar bli. Jag, Julie och Emila bestämde oss för att dra ut och göra Greenhouse osäkert ;) alla säger att de är så mycket bättre att festa mitt i veckan i NYC och nu förstår jag vad alla snackar om!! Vi stack till Greenhouse, som vi är på typ varje helg. Och där är alltid helt fullt, verkligen packat!! Men igår, först va där ingen kö in, ingen kö till toaletterna och där va massa plats att dansa på. Fast där va massa folk. Och så lyckades vi får vårt bord sidan om VIP delen. Och där va en del kändisar ;) woop woop!! Bow wow va där med hela sin skara, RJ en känd basketboll spelare, och Rick ross va där. Och de va så jäkla kul, för de hade massssa tjejer vid sitt bord, och de va riktiga fake med massa botox och skit fula faktiskt :p och de bara stod där och dansa knappt. Medans när vi är ute, skakar vi våra rövar satan ;) så de slutade med att bow wow och hans komisar stod och kolla på vårt bord hela tiden, och att de "plast fake tjejerna" stod och va sura :p hhaha så jäkla bra de va!! Och kul som satan hade vi :)) vi va hemma vid 6:25 på morgonen, och jag sov över hos Julie. Vi delade på hennes lilla 90 säng :p men de gick bra. Men jag har varit ganska seg idag.

När barnen kom hem bara chillade vi lite, sen kom deras pappa hem och vi tog alla en tur i hans cabe till affären ;) GUTT!! På kvällen blev de middag med familjen och sen bestämde vi oss för att sticka till Strawberry fields för lite froyo :)) me like!! Älskar att umgås med familjen, och känner mig så lyckligt lottad att ha en sån underbar familj som jag verkligen känner mig hemma hos :)

Sen fick jag ett sms av Alisa och vi bestämde oss för atg mötas upp några tjejer på cheesecake factory :) så de va jag, Julie, Simone, Alisa, Riina, Agata, Eviian och en ny tjej från finland. Riktigt trevligt va de, och masssssa gossiping ;) så de blev även en cheesecake här för min del ;) ingen nyttig dag, men va fan gör de, gutt va de ;) haha..

Nu ska jag nanna, ska möta upp Julie och Simone imorgon bitti för lite shopping och sen väntas de en riktigt bra birthday weekend :)) yaaaay!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback