Underbara vår :)
Publicerat: 2013-04-18, 05:21:34


Jag bara älskar våren, när de är så underbart väder som de va idag!! Idag va de runt 20 grader och strålande sol :)) glädje!! Jag gjorde inte mycket idag, men sista timmen innan barnen kom hem och jag började jobba, tog jag med mig Morgan och gick ut och la mig i en solstol i vår trädgård. Så jäkla skönt de va!! Jag tog med mig en skål med vindruvor ut, och bara La där hela timmen och njöt :)

Ikväll va jag först en liten runda hos julie och sen stack vi ner en runda till Starbucks och hängde ett tag. Sen tog Julie tåget in till City för att träffa Eddie. Så jag stack till CVS och köpte mig en ansiktsmask, som jag tänkte trycka i facet imorgon :p när vi satt på starbucks så ringde Jessie mig. Vi hade fortfarande inte löst detta med presenten till Eddie :( så vi snackade ett tag och kom fram till att vi ska köpa ett present kort till honom från en av hans favorit butiker. Och så ska vi köpa en tårta till söndag och ta ut honom på middag :) vi tyckte de lät riktigt bra! Helst ville vi ta ut honom och se någon rolig match live, men där va absolut ingenting denna helgen :( men de löstes ändå!! Och de ser ut som de blir ännu en riktigt bra helg, fick inbjudan till Pranna till Lördag för att fira både Eddie och Grimaldi. Sen blir de antagligen de franska stället och sist RDV. Its going to be an awesome weekend!!

Fick lite sällskap av Morgan i solen ;)




Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Samantha! Det syns tydligt på bilden att våren är kommen till New-York träden i bakgrunden är utslagna dom liknar franska körsbärsträd. Jättekramar från oss.

Svar: jaa, våren är verkligen kommer och jag bara älskar de!! :))
None None

2013-04-18, 08:26:31
Postat av: Morfar

Hej igen! Det ska vara japanska körsbärsträd inte franska. Jättekramar igen.

2013-04-18, 12:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback