Underbara helger!!
Publicerat: 2013-04-16, 14:58:48


Så snabbt helgerna passerar, och jag börjar nu känna att de är inte många helger kvar här i staterna tyvärr. Jag börjar känna paniken komma smygandes :/ Men i alla fall så började lördagen med att jag mötte upp barnen och Leo på Ikea för lite köttbullar och shopping. Gud så gott de va med köttbullar då!! Längtar lite tills jag får en äkta pappa Niklas köttbulle, de är bara bäst :)) Sen blev de lite kundvagns race mellan hyllorna :P haha.. Både Paige och Holden blev lite lata, så de satte sig i en kundvagn och så fick jag köra runt med dom. De roliga va när Holden sa till mig "You are really like a grown-up kid sometimes, I like that!" Så gulligt, och de är jag verkligen. När "lek sam" kommer fram, då kan de va riktigt roligt ;) haha..
 
Vi körde hem vid halv 3 tiden, och så tog jag sen tåget in till NY vid 6 tiden. Stack ner till SoHo och möte upp Julie och jessie, som va där nere för lite shopping. Vi åt en burgare på Wendy's, och tog subwayn upp till 103rd steet och hem till Jessie för att börja fixa till oss lite. Vid 11 tiden kom även Kathy och Eddie. Trodde aldrig att jag skulle möta en människa som är segare med tider än Julie, men Jessie är nog fantamig ett steg värre :( Så jävla irriterande!! Men de är nog en tysk grej, för Jessie är även hon från Tyskland. Men de bästa är att Kathy är precis som mig, så vi kunde sitta där klara tillsammans och reta oss på dom andra ;) haha..Sen blev de lite utgång till Greenhouse, som alltid de senaste lördagarna. Men vi brukar alltid ha en bord nere i källaren och där brukar vara packat!! Men denna gången fick vi ett bord där uppe, för de hade sålt vårt bort till en Lakers spelare ;) Ganska kul!! Där är alltid massa kända basketboll spelare!! Men i alla fall så va de riktigt kul där uppe, de har lite mer blandad musik där. Medans de har bara massa hiphop nere i källare. Vilket jag har börjat gilla mer och mer :) Men kan va kul med lite mixad musik!! 
 
På söndagen blev jag väckt av att Eddie kom skrikande, "Sam, Sam wake up, we are going out for brunch!" Så de va bara till att dra på sig paltorna och bege sig ut. De va en riktigt underbar söndag, med sol och värme :) Vi gick till ett ställe som heter Harlem Travern, där vi möte upp Grimaldi, Jose, Jessie och Kathy. Så blev de lite firande av Grimaldi som fylla år den dagen :) De blev en lammburgar som va riktigt mumsig!! Där hängde vi lite och bara satt och snackade. Sen tog vi med oss några filtar och lakan och begav oss till Central Park. Där la vi oss bara ner på gräset och bara lyssnade på musik, snackade skit och bara njöt av denna underbara söndagen :) Älskade de!!! Vi la där säkert i över 3 timmar. Sen fick vi reda på att resten av gänget va på andra sidan parken. Vi va typ längst uppe i Central Park, så vi gick ner  till andra änden, och de är ingen liten park kan jag säga. Vi gick ca 40 blocks "gator" ner. Men de va skönt med en lite promenad. Där nere möttes vi av att hela gänget börja sjunga för Grimaldi när vi kom gåendes :P Lite roligt!! Där va säkert 15 andra au pairer, och Daouda, Chris, Flip, Steffie och massa andra. Vi stannade där ännu en timme, sen begav vi oss hem till Eddie. Jag och Julie tog tåget hem vid 10 tiden. 
 
Underbara helger, låt resten av helgerna bli så här också!! :))
Jag på Harlem tavern
Jag, Kathy, Jessie och Julie på Harlem Tavern :)
Lammburgaren med sweet potato fries :) MUMA!!!
Happy Bday Grimaldi :))
Julie at the park
Me and Kathy
Jag och Julie, KÄRLEK!! :))
Goooo Brooklyn NETS :P
Central Park
:)) me and my Homies :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu mera är det mumma som gör köttbullar här hemma. Och de är godare än Niklas. Kram mitt hjärta <3 love you.

Svar: jaså de är mummas köttbullar som gäller nu ;) älskar dig mamma <3
None None

2013-04-16, 23:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback