Tisdag
Publicerat: 2013-04-24, 05:07:57


En slö dag på schemat idag!! Blev väckt av att städerskan knackade på min dörr, jag brukar alltid vakna av att de går i trappan. Men jag börjar väl vänja mig vid ljuden här :p jag slängde mig på soffan och kollade på ett par avsnitt av prison break. Men jag somnade nästan. När jag fick klartecken av städerskan av att gå upp, så slängde jag mig i duschen och sen i bingen igen :p sen blev de en liten nap 1,5 timme eller något. Jag blev väckt av att Oliver ringde på skype, och sen ringde jag upp finaste mormor och morfar. Har inte snackat med dom på läääänge!! De va kul att få se er igen :))

Vid 3 kom barnen hem och de va de vanlige rutinerna med läxläsning och sen kom deras kompisar över. Föresten så igår när barnen kom hem, så va de sååå söta :)) jag såg de inte på hela helgen, för på lördagen när jag gick upp va de på softball träning och sen stack jag och shoppa och när jag kom tillbaka så va de ute på lunch. Och sen stack jag till city och kom inte hem förren sent på kvällen på söndagen. Så jag träffade inte dom på hela helgen. Så när de kom hem så sa paige till mig: "Sam?! Where were you this weekend?!" och jag sa att jag hade varit i city. Och då svarade paige "I missed you!!" awww, söta unge :)) blir så glad när de säger sånt! And I missssssed you!! :((




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback