Starbucks :)
Publicerat: 2013-04-16, 04:51:12


Sitter just nu på Starbucks med Julie :) vi chillar och letar efter något vi kan handla till Eddie i födelsedags present, han fyller år denna söndagen. Men vi har ingen aning om vad :( vi ville köpa en biljett till en baseball eller basketball game, men vi hittar inget bra. De är svårt att få ihop en dag då båda jag, Julie och Jessie kan. Och nästa vecka åker Julie hem till Tyskland för en vecka, och helgen efter åker Julie och Jessie till Miami över helgen. Så de är liksom inte så många dagar att välja på :( DE SUGER!! men vi får se om vi hittar något annat bra!

Föresten för er som har hört om bombningen i Boston, så är de helt galet!! En av de dödade va en 8-åring!!! Hur fan kan en människa göra något sånt här?! Hörde även från Julie att de hade hittade en bomb i en soptunna på time square i NY också. De hittade den innan den hann sprängas, så de va tur!! Men de läskiga är att var händer de nästa gång?! New York är en stor stad och de känns som att de är ett stort mål för sprängningar tyvärr!! :( men vill bara lägga till att jag mår bra och att ni behöver inte va orolig för mig!! :))

Jag hade även ännu en crazy weekend in the city ;) den blev lyckad som alltid annars :)) ska berätta mer om den imorgon! Nu får jag gå tillbaka till planerandet och till Julie :))

See ya later ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback