Shopping with my girl :))
Publicerat: 2013-04-03, 05:07:22


Har på senaste haft lite sömn problem och jag har svårt att somna om kvällarna :( igår somna jag nog inte förrens vid 3, och sen va de bara till att ta sig upp vid 8 för städerskorna kom. Så eftersom de blev så få timmar, så hoppas jag att jag kommer somna ikväll!! Idag har jag i alla fall varit och shoppat lite med Julie :) först stack vi till Short hills mall och åt lunch på Cheesecake factory! Denna gången vågade jag mig på något nytt, jag tog en blue cheese burgare och pommes, riktigt jäkla mumsig va den!! Sen stack vi till Livingstone mall och shoppade lite. Jag hittad en ny vår jacka, på hör och häpna, H&M :p men är lite osäker på den, så ska fundera i dagarna om jag ska behålla den eller inte. Annars blev de inte mycket mer.

Vid 3 tiden kom barnen hem och för en gångs skull gjorde de sina läxor direkt när de kom hem, de brukar va så sega med de och bara dra ut på de. Och jag försöker att förklara för dom att om ni gör dom direkt, så kommer ni ju sen ha mer tid att leka med era kompisar. Men de har inte gått in!! Men både idag och igår gjorde de läxorna direkt, så de börjar förhoppningsvis förstå vad jag menar. Sen vid 4 tiden gick jag med dom till Hebrew school, och sen va jag ledig i 2 timmar till.

Nu ikväll har jag varit en liten tur på Starbucks med Julie och så Vinkade jag av henne på perrongen, då hon skulle till Eddie på ett litet besök :)

Bara 2 dagar kvar sen har jag bästa Johanna och Stefan här hos mig :)))) helt jäkla sjukt och galet är de!! Men wiiiiihhooooooo vad jag längtar efter dom :D jag håller just nu på med att göra upp en karta till dom, med allt som de måste se :) ska bli kul att få visa my hoods!!

Föresten så var de helt sjukt fint väder här i lördags, riktigt varmt och skönt va de :)) så när jag Howie skulle lämna mig och barnen på tågstationen, så tog vi faktiskt en tur i hans Audi cabbe :) riktigt skönt va de och de känns som våren är i luften!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback