Shopping at jersey garden mall :)
Publicerat: 2013-04-17, 02:33:07


Har idag varit på Jersey garden mall med Julie :) vårt mål va att åka dit och hitta en present till Eddie, och vi kom hem med ett antal påsar vars. Men inget till Eddie :p vi har ingen anning om vad vi ska handla :( så jäkla segt!! Jag hittade i alla fall en svart lång kavaj till mig själv på h&m, de va verkligen rena fyndet!! Den hade kostat 25 dollar, bara de är billigt redan tycker jag! Men den va nedsatt till 15 dollar och sen va de halva priset på de :O what?! Så jag fick alltså en fin kavaj för endast 7,5 dollar :)) wihooo säger jag!! Och så har jag velat ha en morgonrock från victoria secret ett tag, och jag hittade en vit med guld text på för endast 10 dollar!! Den hade kostat 50 dollar, snacka om ännu ett fynd!! Helt sjukt :p älskar att shoppa när de är så här!! Sen blev de en lunch på Ikea, som ligger sidan om. Så de blev lite mer svenska köttbullar :)) de är så kul att gå runt där, för de har kvar alla svenska namnen på möblerna och de ser exakt ut som ikea i sverige inuti :p så de känns som man är hemma i sverige, haha.. Och så har de bilder från varje landskap och lite förklarat om de. Så jag visade Julie bilderna på Skåne, de fina rapsfälten och de skånska skogarna ;) fin fint!!

Nu ligger jag i min säng och ska sätta på en film. Har haft ont i magen hela dagen :( men de är väl som mamma sa, att jag tål inte den svenska maten längre, de va de svenska köttbullarna som gjorde de ;) hoppas verkligen inte de är så!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback