Pyssel dag :)
Publicerat: 2013-04-13, 04:23:35


Vilket jäkla tråkigt väder det har varit idag :(( För bara ett par dagar sedan va de 29 grder och strålande sol, men idag... Ja, då regnade de och va typ 7 grader :/ Tycker de är lite konstigt, men vädergudarna va väl inte på något bra humör!! Så idag fick de bli lite av en innesittar dag med barnen. Paige hade en playdate med Sidney idag, så de underhöll ju sig själva. Medans Holden inte va så där över road. Hans komisar va alla upptagna idag, så jag fick bli hans playdate ;) Så vi har lekt med bilar, flygplan, spelat på våra ipadar och sen tyckte jag att vi skulle spela något spel. Men då kom han med den smarta idén att vi skulle göra smycken istället :P De hade 3 olika set nere i källaren som de hade fått i hanukkah och födelsedags present något år. Så vi dammade av de gamla lådorna och satte oss och gjorde egna smycke :) Riktigt kul va de!! Holden gjorde ett fint armband, en ring, två par halsband och ett par örhänge till mig :) Sen kom även Paige och Sidney och ville va med, så paige gjorde ett par örhänge, en ring och 3 armband till mig :) Så jag va riktigt utsmyckad sen när jag skulle till city och lämna av dom till Leo. Riktigt stilig va jag ;) 
 
Nu ikväll har jag inte gjort så där över mycket :( Trodde jag skulle träffa Mike ikväll, men han och hans späckade jäkla schema med skola, läxor, träning och allt annat tycker jag inte om!! Så jag har haft lite "ta hand om mig själv kväll". Stod och lockade hela håret för att se hur de såg ut, blev faktiskt riktigt bra :) Och så har de blivit lite målande av naglorna. 
 
Så de lyckades bli en riktigt bra dag ändå :) Imorgon ska jag möta upp Leo och barnen på IKEA och äta svenska köttbullar :))) MUMMMMMA!!! De va länge sedan, och som jag längtar efter dom där köttbullarna :P
Mina fina armband :)
Och de söta örhängena :) De till vänster gjorde Holden och de andra gjorde Paige
Och halsbanden som paige gjorde till mgi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback