Minigolf och pool lek :))
Publicerat: 2013-04-28, 05:31:53


Igår vad en liten sorjedag och jag fick lite smak på hur de kommer va när jag lämnar och att få säga hej då till mina favoriter här! Jag fick köra Julie till tågstationen och vinka av henne på perrongen, eftersom hon skulle hem till Tyskland för 10 dagar :( Även om jag vet att hon kommer tillbaka om 10 dagar och att jag får se henne igen, så är de så tråkigt att säga hejdå. Och när hon kommer tillbaka så har jag typ bara 2,5 vecka kvar innan jag åker hem :( Detta suger verkligen!! Och de va nära att de kom en tår när jag sa hejdå till henne, men jag lyckades dölja den ;) haha.. Men hon och jag hänger verkligen typ varje dag, så vad ska jag göra nu i en vecka. Men jag ska umgås med alla andra amazing people som jag inte umgås med så mycket, men som jag bara älskar :) 
 
Idag har det varit en riktigt underbara dag!! Jag har bara umgåtts med familjen hela dagen och de har verkligen varit en av de bästa dagarna här :)) Först följde jag med Paige, en av hennes kompisar Audrey, och Paige andra pappa Leo och spelade safari minigolf. Vilket va riktigt kul!! Jag har verkligen inte spelat minigolf på år och dar :P Men hör och häppna, jag va faktiskt den som tog hem hela skiten :)))) Wooohhoooo!!! Gooooo Sammy ;) Jag lyckades vinna med hela 2 poäng över Leo :P Sen körde vi till Strawberry fields och åt varsen froyo. Så jäkla gott, man kan verkligen inte bli trött på de!! 
 
När vi kom hem så hoppade Paige, Audrey och Holden i poolen. Och eftersom det har varit en sån underbar dag, riktigt varmt och skönt och massssa sol. Så kände jag bara att jag va tvungen att hoppa i :P Så jag sprang upp och byttade om och slängde mig i. så jäkla gutt de va!! Först va de ganska kallt, men de gick snabbt över. De blev massa lek med Paige och Holden, och vi va säkert i i över 2,5 timme. Och sen gick vi upp och satte oss i bubbelpoolen och värmde oss lite :)) Howie körde sen och hämtade hem lite mat, och de blev middag framför tvn. 
 
En riktigt bra dag och nu sitter jag här i min säng och kan knappt hålla mina ögon öppna :P Pratade precis en timme i telefon med finaste Jessie, som är nere i Texas med sin värdfamilj. Så ingen av mina favoriter är hemma denna helgen :(( Och jag saknar dom såååå!!
 
Vill även skriva lite kort och säga Grattis till Robin på Konfirmationsdagen :)) Kan inte fatta att du är gammal nog och konfirmera dig, Du kommer alltid vara denna lilla killen som kom in och tiggde mat av oss ;) haha Grattis lil bro :)) <3
 
 
Men natti natti säger jag :* 
Minigolf
Safari minigolf :P
Minigolf 



Kommentarer
Postat av: Robin

Haha tack så mycket bästa du!! Ses om en månad och längtar jättemycket. Love you to <3

Svar: Varsågod Robin :)) Vi ses snaaaaart!! <3
None None

2013-04-28, 21:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback