Jobbedag i NYC :))
Publicerat: 2013-04-09, 06:13:00


Idag har jag jobbat hela dagen då barnen har springbreak denna veckan. Barnen hade en tandläkar tid hos Howie i NYC. Så vid 10.30 tiden tog vi tåget in till city. De blev undersökta och sen åt vi lunch med Howie. Jag och barnen hade sen 2,5 timmar att slå dö på innan Howie skulle ta barnen på middag hos några vänner. Så jag, Paige och Holden gick till en av deras favorit lekplatser i city. Där hade vi massa kul och de va så jäkla varmt och fint väder denna dagen. Ca 17 grader och strålande sol har de varit idag. Så de slutade med att vi la oss ner i solen och bara prata, skratta och hade bara massa kul. Jag hade en riktikt bra dag med mina barn :))

Vid 4 tiden blev jag ledig, så jag tog subwayn ner till Penn station och så småningom dök även Julie upp. Så vi gick och shoppade lite och strosade rundor. Jag ska egentligen inte shoppa mer. Men en sak behöver jag och de är en fin klänning till Oliver student. Och de hittade jag idag :)) yaaaaay!!! Hittade även lite fina smycke. Sen gick vi bort till Time square och satte oss och kollade på folk. Där ve en kille som stod mitt på time square och dansade med ett rosa glitter lakan. Och han hade lurar i öronen, så han dansade utan musik för oss. Så jäkla bra och rolig han va och han va bara såååå gay!!

Lägger upp bilder på mina smyckes fynd, klänningen får ni se i Juni på oliver student ;) ska även uppdatera er om igår, jag har bara haft en busy, busy day today!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback