Idag är dagen med de stora D:et :)))
Publicerat: 2013-04-04, 16:48:07


WIIIIHHHHHOOOOOO!!! Idag är de en dag av lycka och glädje för världens bästa Johanna och Stefan kommer att sätta sina fötter i USA :)) Är så jäkla glad att jag äntligen ska få träffa dom!! Så ikväll vid 9 tiden ska jag köra till flygplatsen för att möta dom när de kommer ut från planet :) Och sen imorgon jobbar jag inte så mycket så då ska jag in och bara spendera massa tid med dom. Som jag längtar att få visa dom denna underbara staden :))
 
Igår va jag med Julie och åt sushi, som vi gör en gång i veckan :P Men de är alltid lika musmigt!! Sen blev de jobb och på kvällen stacka hon och jag till CVS och bara chillade lite :P De är kul att bara gå runt där och kolla på smink och andra roligheter :P haha.. Sen blev de en kortis på Starbucks och sen stack vi hem till Julie för att kolla på ett avsnitt av Kourtney och Khloe take Miami, vi är helt besatta av den familjen!! 
 
Så nu sitter jag här och vill att tiden ska gå snabbt, så jag kan få köra och möta upp dom :)) A day of happines!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback