First time in Queens :))
Publicerat: 2013-04-29, 04:48:11


Ännu en helg har passerat och nu börjar jag verkligen räkna ner dagarna. Jag satt och pratade med Steffie och Simone innan och kom då på att exakt i dag om en månad kom jag hem till er alla. Jag åkte härifrån om en månad om man kan säga så :p haha.. Men helt galet!! Så nu är jag alltså inne på min absolut sista månad som au pair :(( puuuhuuu!!

Idag tog jag i alla fall en väl behövlig sovmorgon :) skypade lite med mamma och pappa, och sen även bästa farmor och farfar :D Vid 1 tiden tog jag tåget in till city med Steffie och möte upp Simone på penn station. Vi köpte med oss varsen pannini och lite andra gotter och gick och satte oss i Central park :)) det har varit jätte fint väder hela dagen idag också, helt underbart!! Sen kom även Bronco och möte upp oss. Alla de andra va i Queens och spelade basket, så vi bestämde oss ganska snabbt för att sticka dit och umgås med dom. Det var även sista dagen för Elize här innan hon imorgon börjar sin resemånad. Så de blev lite avsked för henne, men hon kommer tillbaka för en helg innan hon åker hem på riktigt. Vi bara chillade där och spelade lite basket och snackade skit, alltid trevligt på en söndag :) de va första gången som jag och Simone var i Queens, de va inget så speciellt men jag har alltid velat komma dit :) så nu har jag bara Brooklyn som jag har kvar på min lista ;) jag, Steffie och Simone tog sen vars en froyo och begav oss hemåt, efter en lång och skön dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback