Birthday Weekend :)
Publicerat: 2013-04-23, 03:41:27


En väldigt upptagen helg blev de, men lika bra som alltid :) De började med att jag åkte och shoppade med Simone och Julie, men jag handlade inget. Duktiga jag ;) Sen stack vi hem till Julie och åt resterna från Cheesecake factory och började göra oss i ordning för festligheter. Vi tog tåget in till NY vid 3 tiden, och på stationen möte vi upp resten av gänget, Elize, Alisa, Riina och Agata :) Julie och Simone hade bestämt sig för att sticka till en annan brunch fest på Highland ballroom. Men jag ville sticka till Pranna, eftersom de va längesen jag va där. Så jag följde med dom andra till Pranna. Första timmen va väl så där. Men sen blev de riktigt bra!! Och födelsedags grisen Eddie kom även dit, och sen också Jessie och Kathy :)) Vid 7 stänger Pranna, så då tog vi subwayn upp till 135 street och hem till Grimaldi och Jose för houseparty!! Har alltid kul på våra housepartys och hela gänget va samlat :)) Där blev de några drinkar och vid 11 tiden begav vi oss ner till greenhouse. Har blivit ganska mycket besök där de senaste veckorna, men de är ju bara så bra!! Denna gången hade vi tur, inga köer. jag hamnade uppe på en av sofforna med Elize, och där stod jag faktiskt hela natten :P Va inte ute om en enda gång, men tänkte inte på de och då är de väl bevis på att man har för kul ;) haha.. Julie fick ta hem Eddie tidigar, för han fick lite för mycket av de goda :P Men jag stannade med de andra. Sen begav jag mig hem till Grimaldi och Jose, med Elize och de blev en övernattning på soffan :)
 
Söndag va de Eddies födelsedag och jag möte upp Jessie och Kathy, och handlade en födelsedags tårta till honom. Så vi kom upp med tårtan och ställde oss i köket, och han viste inte att vi va där. Och så började vi sjunga när han kom in och han blev väldigt glatt överraskad :)) Sen blev de lite lunch på Harlem Tavern igen och Central Park häng. De blev även lite Vollyboll spelande i parken, vilket va väldigt kul :) jag och Julie tog tåget hem vid 11 tiden, och jag va helt slut!! 
 
Jag, Agata och Riina på Pranna  
Jag, Simone, Julie och Jose på houspartyt
Steffie, Julie och Riina
Julie och Eddie, The lovebirds ;)
Födelsedags grisen :)
Jessie och jag 
Tårtan, MUMMMMMMA :))
Eddie
Brunchen på Harlem tavern, alla ser verkligen jätte pigga ut ;) hahah
Gott va de ;)



Kommentarer
Postat av: Elin

Ooohh my goood vilken tårta! Den hade jag också velat ha :( :D <3

Svar: Den va riktigt smarrig kan jag säga ;) <3
None None

2013-04-24, 21:05:04
URL: http://distinguish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback