April april
Publicerat: 2013-04-01, 17:58:25


Jaha, då va ännu en månad borta och de är redan April. Helt sinnes vad tiden går fort!! Det har varit ännu en händelserik helg och en väldigt rolig sådan :) 
 
Lördag tog jag in barnen till city vid 2 tiden till deras andra pappa. Sen stannade jag kvar lite för lite shopping, hittade ett par skor. Men de va också allt jag hittade :P Sen tog jag tåget hem. Jag hann bara sätta på tvn och sätta mig i sängen, sen fick jag ett sms av Julie. Hon jobbade och skulle till en kina buffé med hennes barn. Den ena tjejen frågade efter mig, och ville att jag skulle hänga med :) Och jag är aldrig svår när de handlar om buffér ;) Vi åt så vi höll på att sprika. Sen stack vi hem til Julie och kollade på en film och hade lite tjej kväll. June (den ena tjejen) gav mig och Julie vars en massage och sen målade jag hennes naglar. Vid 10 tiden kom föräldrarna hem, och vid 11 tog jag och Julie tåget in till NYC, för att sticka till Greenhouse :) Hade en riktigt bra kväll på Greenhouse. Det va en galen kväll som alltid. Och de slutade faktiskt med lite tårar och massa bråk!! Så jag kan väl säga att natten slutade inte på de bästa sättet :( Helt galet va de när vi stod där ute och tog luft. Eddie kom till mig och sa Ne-yo precis gick in. Och jag blev helt starstrucked, och sprang efter honom :P Ner till Elize och Alisa och berättade, och de blev lika hypade som mig :P sen började jakten på honom, och vi såg honom ett antal gånger. Jäkligt kul med en kändis bara sådär ute på samma nattklubb som vi va på :)
 
På söndag stack jag och Julie till en färg festival på 3rd avenue, de va någon helgdag för folket från Indien. Så de hade lite uppträdande och så fick man massa färg i hela ansiktet :P En riktigt rolig och annorlunda festival!! Sen fick vi sticka till penn station och möta upp barnen och ta dom hem. De blev lite förvånade när de först såg mig med massa färg i ansiktet. Och stackarna trodde att de va plåster och att jag va skadad i ansiktet, när de såg mig på håll :P 
 
På kvällen hade jag blivit bjuden av Julies familj hem till dom på lite påsk middag :) Så lite påsk firande blev de allt. De är inte riktigt som påsk där hemma. de har ingen speciell mat som de äter, men de va kul att få vara med om detta också :) Vi hade en liten mini buffé med kött, potatis, grönsaker och massa annat gott. Och sen blev de päron och persika paj :) MUMA!!! 
 
Fick även lite påskgodis av min fina värdfamilj igår :)) De är bara bäst!! 
 
 
Så en händelserik och rolig helg :)) 
NYC :) Och ja, mamma jag har samma pose som alltid :P
Greenhouse, Julie, Jessie och George :P
En lite rolig bild på mig och Daouda :P
Färg festivalen :)
Färgglada :)
Galet :P
 
:P
Julie och jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback