11 månader!!
Publicerat: 2013-04-01, 18:05:53


Jaha då har de gått 11 månader sen jag åkte hemifrån, 11 månader som jag har spenderat i världens bästa land. Helt jäkla galet är de att de har gått så långt tid, men de känns som de har varit så kort. Tiden springer verkligen iväg. Om bara 2 månader sitter jag där hemma igen, precis som tiden har stått stilla :P ser fram emot att se alla er där hemma och bara få spendera massssa tid med er. Men jag kan säga att just nu är de allt jag ser fram emot med att komma hem. Men jag börjar känna mer och mer att jag känner mig färdig som au pair. Så de känns bra att jag känner de så, vet inte om jag hade pallat au pair livet ett år till :P Men min fritid här är den jag inte känner mig färldig med :( But I will be back, and that will be very, very soon!!
 
Lägger upp en bild från min avskedsfest, känns som den bara va för några veckor sedan :P



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Grattis på 11:a månadersdagen.Vi såg att du hade köpt ytterligare ett par skor, pappa blir säkert överraskad du har ju inte så många par. JÄTTEKRAMAR
från mormor och morfar

Svar: Tack så mycket :)) haha Japp, men jag har faktiskt inte så många skor här kan jag säga till mitt försvar :p kramar
None None

2013-04-02, 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback