Washington levererade ;)
Publicerat: 2012-09-25, 02:21:00


Började med en tidig morgon för att möta upp halva gänget på andra sidan bron. Och sen körde vi vidare för att möta upp resten av gänget och vår LCC på metro stationen. Vi träffades väldig tidigt och vi trodde vi skulle ha gott om tid på oss för att ta oss till vita huset, men icke sa nicke :P De blev stressigt där ett tag och när vi kom fram var där en lååååång kö, som vi så snällt fick ställa oss och vänta i :( Vår tur skulle börja vid 12, men vi bara stod där och väntade i evigheter, kändes de som. Och kön flyttade inte på sig och de släppte inte in någon heller, så vi tyckte de var lite märkligt. Men så rätt som de var kom de en helikopter flygandes och landade på gräset vid vita huset. Vi tänkte väl inte så på de. Men när vi hade stått där och väntat ett tag och klockan var 12.30. Så gick Natalia och frågade en av vakterna vad de va som händer, och varför kön inte rörde på sig. Då visade sig att de var hela familjen Obama som hade varit i helikotern och ville komma hem. Och då stannade de kön med folk, så familjen kunde komma in ostört. Så jag var alltså i samma hus samtidigt som president Obama, lite sinnes om jag får säga de själv ;) Men turen var lite av en besvikelse :( Vi stod och vänta säkert 2 timmar sammanlagt och vi gick igenom 5 olika kontroller innan vi fick gå in i huset. Och sen tog de typ 15 minuter väl inne i huset. Och de var inte så kul som jag trodde. Men nu kan jag i alla fall säga att jag har varit inne i vita huset samtidigt som Obama, De är inte illa pinkat om jag får säga de ;P hihi.. Och vi fick ju inte ta med mobil eller kamera eller något, så jag har tyvärr inga bildbevis från de besöket :(
 
Sen gick vi och tog en liten lunch med gänget och sen begav vi oss till hotellet, för att börja förfesten!! De va en riktig tjejfest, med bra musik, god dricka, sminkning, dans och bara massa skoj :) Saknar festerna med mina tjejer där hemma :( Så jag behövde detta!! Vi stannade på hotellet till typ 9, sen gick vi ut och gjorde stan osäker ;) Vårt hotell la jätte nära alla barer och nattklubbar och allt var gratis att gå in på, de gillar vi ;) Vi var nog på 3 olika ställen,och den där kronan som Kerstin hade på sig (den gick runt på oss alla ;)) gjorde succé ;) Vi blev bjudna på snapsar, så de var gutt!! Men vid 12 tiden fick vi börja gå mot hotellet igen, för födelsedagsgrisen fick för mycket av de goda och behövde lite vatten och vila :P Så vi tog hela gänget och gick tillbaka. Så vi var i säng vid 1 eller något sånt. Och de var sååååå skönt att komma i säng i ganska bra tid :) Jag fick oturen att dela säng med Ada och Taina och jag fick ju så klart den stora äran att ligga i mitten :( Så idag har jag ont i nacke och hela kroppen, mindre bra :( Men jag hade en skiiiiiiit rolig helg och de är verkligen helt underbara tjejer :) Synd bara att Kerstin och Anni åker hem om 1 månad :( Då är jag den ända tjejen från Europa här :( Sen avslutade vi helgen med en skit god frukostbuffé, de är min favorit sak med att bo på hotell :)
 
Tnx for the awesome weekend Washington!!! :)I bilen påväg till metron Taina, Ada, jag och Kerstin Födelsedagsgrisen Kerstin :) 
SKÅL!! Sabrina, jag, Kerstin och Anni :)
Natalia, Ada, Kerstin och Anni, mitt au pair gäng :) Jag in action ;)
 
 Taina och jag :)
Hela gänget :) Natalia, Kerstin, Anni, Sabrina, jag, Ada och Taina, The gang ;P Jag och Anni :) 
Gänget i hissen redo för en kväll i WASHINGTON!! :)
The Europe girls :) Sverige, Österrike och Tyskland.
Så klart belv de lite nattamaud också på Mcdonalds :) 
All the single ladies, Cuz if you liked it then you should have put a ring on it ;)
Jag med födelsedags kronan ;)
Jag och Ada :)
Anni, jag, Kerstin och Sabrina :)
Och de bästa med hela helgen, FRUKOSTBUFFÈ!! :) Detta är omgång 1/4 ;) haha
Kerstin och Ada vid frukostbuffén 



Kommentarer
Postat av: Mormor och morfar

Det verkar vara ett glatt och bra gäng du hamnat i!

Svar: De är verkligen ett bra gäng!! :) <3
None None

2012-09-25, 06:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback