Underhållning på högnivå!! ;)
Publicerat: 2012-09-09, 05:26:50


Sitter just nu i min säng, klockan halv 12 på kvällen och lyssnar på musik som är såååå underskattad :P Att folk inte fattar att Nicke & Nilla är Det med de stora D:et hahah.. Bara fick för mig att sätta på lite av deras musik, blir alltid på sånt jäkla bra humör när jag lyssnar på dom låtarna :) Och de som känner mig för väl vet ju att jag är en stor unge som gillar barn musik och tecknat ;) Favoriten är ju så klart Jag diggar dig, the best song EVER!! :P Och så har jag ganska bra minnen till den låten. Minns min avskedsfest och jag hade solo sång för mina gäster till denna låten :P hahah.. De är minne och glädje de!!!
 
Lyssna och be amazed ;)
http://youtu.be/D4m0eYOtxz0



Kommentarer
Postat av: Jojje

Haha ja just det ;) det är ett härligt minne :) <3 du är go med dina tecknade filmer och barnlåtar ;)

Svar: Visst är jag ;) haha <3
None None

2012-09-09, 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback