tjejkväll :)
Publicerat: 2012-09-16, 02:12:00


Hade en riktigt bra kväll igår!! Efter min värdmamma kom hem och vi hade ätit midda, så stack jag ocg Ada till Leonardtown för att möta upp Kerstin, Taina, Natalia och Anni. Jag och Ada gick in på baren som vi hade sagt att vi skulle mötas, men dom var inte där. Så vi fick ringa dom och då satt de i Natalias killes hus, som la 50 meter från baren. Hennes kille var inte hemma, så de satt där och drack och hade lite förfest :P Så vi slog oss ner och satt där i ca 1 timme och sen gick vi vidare till baren. Men de var ganska kallt igår kväll/natt och vi valde att sitta ute, så vi stannade nog i 1,5 timme på baren. Men de är ju alltid roligast på förfesterna :P Så vi valde att gå tillbaka till Mikes (Natalias kille) hus. Och så mycket som jag skrattade den kvällen har jag inte skrattat på länge, jag la dubbelvikt över bordet, fick ont i magen och tårarna rann :P Fy vad vi hade de kul!! Taina är så jäkla rolig. Hon har varit här i snart 4 månader, och hennes engelska är inte så jätte bra, men hon bjuder så på sig sjäkv. Jag bara älskar henne!! Hon ska också med nästa lördag när vi ska in till Washington för att fira Kerstin. Så de ska blir skit kul!! Så jag var hemma vid 2 inatt, men de va så kul så vi ville inte gå :P Taina och Ada på baren :)
Jag på baren :) Men ni kan vara lugna det är en cola jag håller i, eller rättare sagt ett tomt glas cola :P Jag körde så jag drack ingenting.
Taina, Ada och Natalia hemma i Mikes hus :)
Hela gänget!! :) Annie, Kerstin, Taina, Ada och Natalia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback