shopping, red lobster och tornad varningar!!
Publicerat: 2012-09-08, 23:56:37


Har varit i Waldorf med Ada idag :) Vi hade inget att göra så vi stack på en shopping tur, alltd kul!! Vi gick in i en affär som jag inte brukar gå in i, Aeropostale. Och de slutade med att jag gick ut med en påse, men 2 tröjor, 2 armband och örhänge, allt på rea!!! :) Alla sakerna skulle egentligen gå på 87 dollar (600 kr) men jag fick de för 31 dollar ( 200 kr), snacka om fynd!! Hade först bara valt ut de 2 tröjorna och ett armband, men när jag kom fram till kassan så sa killen till mig att om du köper ett smycke så får du 2 gratis :) Så de vara bara att gå tillbaka och välja ut 2 till, Tack ska du ha!! :P haha.. Hittade även en ny tröja till min fina Melker nalle :) Sen stack vi en runda till Toy's'rus, för att leta efter en present till Karissa som fyller år om ca 2 veckor. Min lilla flicka blir 4 år :P
 
Sen stack vi till älskade Red Lobster och hade tidig middag :) Har inte hunnit vara där sen jag kom hit, men sist jag var i USa med Elin och Frida var vi flittiga besökare :P De var lika gott som jag mindes de!! Och sen på vägen hem så började de göra massa varningar på radion om en stor stom som var på väg hit och värsta åskovädret, Scary!! Och när vi sen gick in på Food Lion för att köpa choklad :P Så sa tjejen i kassan att de även hade varnat för tornados här omkring :O Men som tur är har vi en säker källare, så om de kommer är jag redo för att gå ner där :) Men lite rädd är jag :(
 
I bilen på väg hem satt jag och Ada och planera massa saker som vill göra här under året :) bla. en resa till Niagara fallen, Philadelphia, New York och Las Vegas över nyår :) WIIIIIHHHHOOOO, älskar att planera såna här saker :) Antagligen är de inta bara Ada och jag, för jag vet fler som är intresserade att åka på desa resor :)
Right now, I LOVE MY LIFE!! ;P 
Mina fynd!! Smycke :)
Svin goda vitlöks bröd på Red Lobster :)
Pasta, räkor och vitlöks- och ostsås :) MUMMMMMMS!! 
 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Du får nog hyra en container när du ska åka hem med
alla saker som du köpt. Vi hade gärna varit med på dina planerade utflykter.

Svar: haha, ja jag får nog göra de :P Och jag hade mer än gärna velat ha med er också :) <3
None None

2012-09-09, 09:02:48
Postat av: Jojje

Va skönt att du älskar ditt liv just nu ;) och fan va god maten såg ut :)

Svar: Ja, men de är bara just nu, de kan ändras snabbt ;) haha. De va riktigt gott!! <3
None None

2012-09-09, 12:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback