samtal som spårar ut :P
Publicerat: 2012-09-14, 03:45:00


Har haft en skype dag idag, vilket jag gillar skarpt :P Fick prata med farmor och farfar, de åker till Spanien imorgon och ska gotta sig :P Sen ville Karissa skypa med min lillebror, som hon är helt förälskad i :P Gullunge!! Hon har sagt flera gånger att hon ska gifta sig med honom om några år :P Så Oliver, du har ditt på de torra ;) haha.. Mamma visade runt Karissa i deras hus och visade foto på oss. Så visade hon mamma och pappas bröllopsfoto, så frågar jag henne om hon inte tycker att mamma fin? Så säger hon "She is beautiful, and your dad is kind of cute too." Hahah, älskar när de där roliga kommentarerna kommer :P Hon sa massa kul!!
 
Annars fick jag jobba till över 8, då Debbie hade mycket att göra på jobbet. Men tjejerna och jag hade mys nere i soffan, målade lite i Ariels hello kitty målarbok. Älskar när vi bara sitter och har våra prat, och bara har de mysigt. Ibland spårar våra samtal ut, men de är de som gör de såååå kul :P Som igår pratade vi om våra hjärtan och vi kände och lyssnade på varandras hjärta, Helt plötsligt säger Karissa "I have an ant that lives in my heart, but he is not home now because he is down in Florida with his friends." hahah :P Älskar den ungen!! 
 
Nä, nu är det tid för denna tjejen att slänga sig i bingen. Hasta la vista, baby ;) 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

GRATTIS!!!! på namsdagen.

Svar: Tack så mycket!! :) <3
None None

2012-09-14, 08:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback