Popular ;)
Publicerat: 2012-09-12, 03:14:35


Tydligen så är man populär här i staterna, har aldrig fått så mycket post som jag får här ;) haha.. Fick ett vykort från fina faster Gitte idag :) Hon har varit uppe i stockholm och sprungit tjejmilen, hon är så duktig så!! Och så har jag ju namnsdag på fredag, så jag fick ett kort från mormor och morfar som gratulerade mig :) Och de hade även varit smarta och skickat med ett vykort på några av de skånska slotten som jag kan visa familjen :) De tackar jag för!! Jobbar lite annorlund idag och imorgon. Idag jobbade jag som vanligt fram till 5 sen var jag ledig några timmar och började jobba vid 7 igen. Debbies "expojkvän" eller vad de nu är mellan dom, är i washington DC på några möten med jobbet. Så då passar Debbie på att åka dit och spendera natten med honom :P Förstår mig inte riktigt på deras förhållande. Så i natt kommer de även en nanny hit och sover över och ser till tjejerna.
 
Så tjejerna och jag la oss i min säng en halv timme innan läggdags och kollade på lite av filmen pocahontas. Mys på hög nivå!! Men nu ska jag i alla fall slänga mig i bingen, har huvudvärk och är svin trött.
Over and out!! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback