Party party!! :)
Publicerat: 2012-09-22, 03:18:50


Äntligen ska denna pinglan få komma ut och se på party världen här i Wahington DC ;) Denna helgen kommer bli skit bra tror jag!! Börjar morgonen tidigt med att åka in till Washington för att gå på den efterlängtade White house tour. Ska bli så jäkla kul!!! Ska hälsa på min kära vän Obama ;) Tyvärr så får vi nog inte ta bilder där inne, så jag kommer inte ha något bevis på att jag har varit där inne :( Hoppas ni litar på mig ändå ;) hihi.. Sen så ska vi bege oss och handla lite cupcakes eftersom de är Kerstins 21 års dag och vi ska ju stanna kvar inne i Washington för att fira henne hela dagen och kvällen :) Så vi har bokat ett hotel rum, så vi kan spendera natten där också :) Blev ett av mina favorit hotel här, Holiday inn. När jag, Elin och Frida var här förra året, var de ett väldigt välbesökt hotel för oss ;) Så de blir nog inga uppdateringar över helgen. Men ni får säkert en bild bomb på måndag om jag känner mig själv rätt ;) Och mamma, du behöver inte vara orolig :) Jag lovar att festa med måtta, NOT ;) haha jodå, jag lovar att hålla reda på mig själv och inte tappa kontrollen :P
 
Trevlig helg på er!!  
The White house, here I come!! ;P
Sammy i Washington DC 



Kommentarer
Postat av: Fritte

Din kontroll är i Rhodos!!

Svar: Och där kommer den alltid vara!! ;) <3
None None

2012-09-22, 08:54:51
Postat av: Jojje

Se nu till att där är nån annan som är nykter som kan ta hand om
Dig ;)

Svar: jadå, Ada tog bra hand om mig ;) Nädå, så illa blev de inte, jag kunde faktiskt ta hand om mig själv denna gången ;P <3
None None

2012-09-22, 10:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback