När jag blir stor vill jag bli som du... ;)
Publicerat: 2012-09-19, 02:11:00


Ska kolla på ett avsnitt av mitt absolut favorit program och jag längtar alltid såååå mycket till denna kvällen så jag kan få se och bara njuta av denna underbara människa :) Jag pratar så klart om Svenska Hollywoodfruar!!! Och dennna underbara människan jag snackar om är ju Maria Montazami :) Jag bara älskar henne, och hon gör mig bara så glad :P Och hon är min idol!! Jag älskar hennes så mycket att jag till och med beställde ett idol kort med hennes autograf på innan jag åkte hit :P Så den står så fint på min hylla där hemma :) Och så kan jag sitta och irritera mig på Gunilla, hon är ju bara en stor idiot om jag får säga de själv. Men de är i alla fall underhållning på hög nivå :P 
 
Idag har det varit ännu mera tornado varningar :/ Jag och tjejerna körde till biblioteket efter vi hade hämtat Ariel. Och visst de regnade och var lite blåsigt, men jag tänkte ju inte på där kunde vara varningar om tornados. Så vi körde lugnt och stilla till biblioteket, detta bibliotek ligger ca 20 min från där vi bor. Och vi går in lugnt och har inga anningar om varningarna. Då säger en av de som jobbar där till oss om de. Och hon förstod att vi inte viste om något, eftersom vi var så lugna :P Så vi stannade ca 10 min, sen körde vi hem igen. Jag ville inte fastna på biblan. Och när vi kommer ut så har himlen öppnat sig och de bara forsar regn. Så vi kör hem sakta och säkert, men fy för vad de regnade. Men som sist blev de ingenting med tornadon :) PHHHHHHUUUUUU!! 
 
Imorgon är de älskade Karissas 4 års dag!! Min lilla flicka växer så de knakar :P De ska vi fira hela dagen med hennes val. Val av lunch, middag och allt annat vad de innebär :) Debbie har till och med specialbeställt en tårta, och jag tror att de är med Barbie på (såklart) :P Jag berättade för henne att i Sverige kallar vi den som fyller år för Birthday pig, (födelsedags gris) Och det tyckte de var så kul att nu ville hon att jag skulle fortsätta kalla henne de :P Maria Montazami, fina människa :P



Kommentarer
Postat av: yvonne

Hejsan kära du!

Jag håller med dig - jag tycker också att hon är skön och lika skön mamma har hon. Solen skiner hos oss idag emellanåt som det småregnar. Angelica kanin är en lejonkanin har vi fått veta. Hon tvättade honom häromdagen och fönade honom. Han blev så gullig när hon fönade honom, pälsen stod åt alla håll.
Kramar
Vonne

Svar: Visst är hon bara för härlig!! :) Aww, jag älskar lejonkaniner. Längtar tills jag får se honom när jag kommer hem :) hahah, de måste ha sett roligt ut :P kan se de framför mig. Stora kramar
None None

2012-09-19, 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback