Min älskade och saknade vän!! :)
Publicerat: 2012-09-20, 03:52:00


Idag har det varit en riktig glädje dag, men också massa tårar :( Jag och Karissa körde till posten för att hämta vår post efter jag hade hämtat Karissa i skolan. Och så ser jag ett paket ligga där och de va till mig. Och då börjar de gå runt i huvudet på mig vem de kan vara från, för jag har ju fått paket från så många så de finns inte så många kvar tycker jag :P Och jag kände inte heller riktigt igen handstilen. Men så vänder jag på paketet och ser att avsändaren är underbara J Arvidsson. Och jag blir så glad så jag börjar till och med att gråta, men jag får tuffa till mig för att inte visa något för Karissa :P Och så luktar jag på paketet och de luktar JOHANNA!! De är lycka att få känna doften av sin bästa vän :) Jag kan helt ärligt säga att jag inte hade väntat mig något från Johanna, jag fick ju mitt fina fotoalbum av henne innan jag åkte. Så de kom som en stor och underbar överraskning!! Så jag kör hem så snabbt jag kan och slänger Karissa i bingen för hennes lilla lur ;) Och så sätter jag mig inne på rummet och bara njuter och gråter av allt fint :P Och jag gråter, skrattar, gråter och så håller de på :P Och så ser jag brevet som hon har skickat med och då börjar jag stor böla, och inser hur jävla underbar denna människan är och hur mycket jag verklien saknar henne!!  Och det bästa med hela paketet är att jag fick Johanna med mig på köpet ;) Hon hade redigerat en bild av henne och tagit en klippdockas kropp och stylat till henne som fan i ansiktet :P Om man tittar riktigt noga ser man att de är Johanna, men de är så jäkla bra gjort!! hahaha, fy vad jag skrattade :P Och hon hade nog sprutat i halva hennes parfym flaska i paketet för de luktar bara Jojje i hela mitt rum nu, och jag bara älskar de!! Så de var inte lite saker ni skickade med, men ni ska veta att jag verkligen uppskattade de och ni gjorde verkligen min dag, vecka och till och med månad!! 
 
Jag ska absolut inte glöma att tacka bästa Maria (Johannas mamma) Som var delaktig i detta paketet. Tack fina, underbara ni!! :) <3
 
Jag känner mig så älskade och omtyckt av allt ni skickar och allt fint ni skriver. Detta är verkligen ett bra äventyr för mig, men också ett väldigt tufft äventyr emellan åt. Men denna tiden här har fått mig att inse hur jäkla underbara människor jag har runt om mig och hur mycket ni betyder för mig. Så tack alla fina människor som finns runt omkring mig och stöttar mig, ni vet vilka ni är!! <3
Allt fint jag fick av underbara Johanna och Maria :)Skylten som är såååå sann!! :)
Fina grodan, som faktiskt var från Johannas mamma Maria :)
Den lilla fina dockan som hon hade stylat om en del :P 
Puss på dig fina Jojje :) 




Kommentarer
Postat av: Jojje

Åhh det är så kul att läsa om hur glad du blev :) jag kan överraska ibland när du minst anar det ;) hihi jag blev ju så glad när Ola kom med armbandet och kortet från dig :) <3 hihi jag är så glad att det blev så uppskattat :D love you

Svar: De blev verkligen uppskattat!! Är glad att du kan överraska ibland ;) <3 <3 Love YOU!!
None None

2012-09-20, 12:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback