måndag
Publicerat: 2012-09-03, 17:37:49


Hade en bra dag igår. Började med ett kort litet jobb pass på morgonen, då vi bara hann med frukost, borsta tänderna, klä på oss, lite tv och sen åka på en snabb dagboks jakt :P Ariel vill ha en dagbok, där hon kan skriva om hennes hemligheter ;P Men tyvärr så hittade vi ingen, så vi får väl iväg idag också och se om vi hittar en. Sen blev jag ledig i 7 timmar :) Så vid 13 träffade jag upp Ada och så körde vi över bron till Panera Bread för att ha en liten hejdå lunch med den andra svenska au pairen Desirée. Hon lämnar sin värdfamilj på torsdag för att åka på sin resemånad och sen tillbaka hem till Sverige. Är så tråkigt att säga hejdå, det är de värsta som finns :( Men vi hade en trevlig lunch i alla fall. Sen stack jag hem och bara tog de lungt och skypade lite med mamma och pratade med Johanna :) 
Sen var det dags för nästa jobb pass. Vi stack en runda till en lekplats för att rasta av tjejerna :P De hade suttit inne framför tvn hela dagen med nannyn för det var dåligt väder. Så jag tänkte att de behöver nog komma ut och få springa av lite energi :P Men sen var det dags för vårt lilla pyjamasparty :) Så vi gjorde mini pizzor, hade kuddkrig, kollade på filmen hop och åt popcorn :) Vi hade en riktigt mysig kväll tillsammans :) Jag i min fina pyjamas :)
POPCORN :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback