Man mår som man förtjänar ;)
Publicerat: 2012-09-23, 22:28:00


Jag lever!!! Då var jag tillbaka i mitt rum i Maryland igen, efter helgens aktiviteter :P Helgen blev riktigt lyckad, men jag är såååå jäkla trött :( Jag fick dela säng med Taina och Ada i natt och så klart fick jag ligga i mitten, där de var trångast och varmast!! Så de var ingen bra natt :( Plus att jag lyckas alltid må så jäkla dålig på natten och dagen efter när jag har druckit, fast jag inte dricker så mycket. Det var faktiskt en lugn kväll för min del, med lagom mycket alkohol.
Så tyvärr är jag för trött för att göra värsta inlägget om helgen och läga upp en bildbomb :( Men förhoppningsvis kommer de imorgon, men jag lovar att de kommer :) Nu ska jag ta en skön dusch och sen slänga mig i bingen för att se på massssa filmer hela kvällen och bara chilla :)
 
Bjuder på en bild från helgen, Jag med den klassiska amerikanska röda muggen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback