Lediga fredag
Publicerat: 2012-09-01, 02:59:01


Så idag har det varit lördag för mig :P Hade inte mycket att göra idag, och alla andra au pairer jobbar ju. Så jag tog en lugn morgon och bestämde mig sedan för att sticka på en liten shopping tur till Waldorf :) De har rea på världens bästa troser på Victoria Secret nu, så jag ville passa på att köpa ett gäng :P Så 7 par troser och en scarf fick följa med mig hem :) 
 
Förresten så har jag blivit förälskad i allt som har med Steve Madden att göra :P För er som inte vet vem det är, så är det en känd designer som designar kläder, väskor, skor och massa annat. Hans saker är dyra, men inte över dyra :P Eller hur man säger :P Förra helgen köpte jag en Steve Madden väska på ROSS. Och det är en av de bästa affärerna här där jag bor :P De har alla typer av märkes kläder och saker för rea priser. Så denna väskan skulle egentligen kosta 98 dollar, ca 700 kr, men jag fick den för 38 dollar, ca 280 kr. FYND!!! ;) Sen har jag ju även 2 par solglassögon av honom, som jag bara älskar :) Så fort jag ser något med Steve Madden så dras jag dit :P När jag hittade denna väskan så var där även en annan som jag stod och valde mellan. Jag stod säkert i 20 minuter med väskorna på var en axel och gick runder i affären, haha :P Fick fråga Ada, hon gillade denna jag valde. Men de tog ett tag innan jag bestämde mig :P Och när jag stod där i valet och kvalet, så kom det fram en kille till mig och sa "Take them both" :p Och tro mig, det var frestande ;) Men jag måste hålla lite i pengarna!! 
 
Tack alla för de fina kommentarerna, känns såååå skönt att höra att ni är stolt över mig!! :) Jag ska fortsätta att kämpa på här och göra er ännu mer stolta :P
STEVE MADDEN VÄSKAN :)



Kommentarer
Postat av: morfar

Tur att inte mormor är med och handlar, för då hade väskorna varit slut.

Svar: hahah, ja det hade dom nog :P
None None

2012-09-01, 08:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback