kräftskiva :(
Publicerat: 2012-09-01, 20:10:30


Kan medge att de är ganska tufft att vara här borta idag, det är den årliga kräftskivan hos mormor idag och jag är inte där :( Plus att mina fina vänner har lite kräftskiva och ska ut och festa ikväll. Det är dessa dagarna som gör att de kan vara extra tufft att vara här :( Men fick i alla fall skypa med alla fina människor som var hos mormor och morfar. Det var så kul att få se och prata med er alla :) Och nu sitter jag och väntar på att Johanna, Elin och Frida ska ringa :) Saknar mina vänner så mycket!! Men ska iväg och träffa Ada om ca 1 timme, vi ska ut och äta middag och sen ska vi hem till Ada och kolla på film :) Ada har köpt en Appel mac dator, så jag ska se om hon kan lära mig lite. För om min dator går i sönder, så är de kanske mitt ända alternativ till en ny dator om jag vill ha svenskt tangentbort :P Så får lära mig den först, och se om det är något för mig :)
 
Fast mellan middagen och filmen ska jag först hem om och ha ett litet möte tillsammans med Debbie och två nannys. Debbie ska åka på en snabb trip ner till florida imorgon, så då ska det komma två nannys och byta av mig istället för henne. Så de kommer hit ikväll och vi ska gå igenom alla rutiner. Debbie sa att jag inte behövde vara med på detta mötet om jag inte ville, hon kunde uppdatera mig med allt sen. Men jag kände att de är rätt skönt för mig att veta allt de fick veta, så jag inte står där som ett fån sen :P Plus att de är rätt bra för mig att träffa dom innan :)
 
Köpte föresten denna tröjan förra lördagen när jag var i Washington DC med Ada. Så nu är jag en riktig Washington bo ;) Nu vill jag bara att det ska bli kallt som jag kan få mysa in mig i mina tjocka tröjor :)
Vintern du är hjärtligt välkommen!! ;)
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback