Karissa 4 år!!
Publicerat: 2012-09-21, 02:37:41


Ska skriva detta kort för jag har jobbat en lång dag och jag är superduper trött :( I onsdags var de i alla fall Karissas 4 års dag och den fira vi med presenter, tårta, sesame chicken, skyping och bara en härlig dag :)  Tårtan var bara för jäkla god!! Älskar deras frosting som de har på sina tårter här, så gräddtårtan kan släng sig i väggen ;) Jag gav henne en prinsess barbie och en my little pony häst. Och som tur var blev hon överlycklig för dom :) PHHHUUU ;P Hon springer runt med Baribie i ena handen och hästen i andra handen, så söt!! Vi skypade även med hennes mormor och morfar, som är helt underbara människor :) Jag ska kanske få åka upp där en helg snart med tjejerna, ska faktiskt bli kul :) Så jag hoppas de blir av!! Köket var byntat när vi kom ner efter väckningen :P
Prinsess barbie
My little pony 
Den fina tårtan :)
 
 



Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Tårtan ser jättegod ut. Gratta från oss till Karissa!

Svar: Jag hälsade från er och hon log med hela ansiktet :) <3
None None

2012-09-21, 07:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback