I'm sooooooo happy!! :P
Publicerat: 2012-09-18, 02:14:42


Har precis pratat med min värdmamma om en kurs som jag verkligen vill ta. Det är en klass som är på 4,5 credits, och jag behöver ta 6 credits under mitt år här. Jag ska gå på 3 klasser inne i Washington DC på Lördagar och söndagar under oktober och november. Sen den 8 och 9 december åker vi upp till New York på en liten weekend. Och det är det som kommer bli sååååå jäkla kul!! För jag har alltid velat komma till New York när de börjar närma sig jul, all juldekoration är uppe, den stora granen på rockefeller center är uppe och hela jul känslan vill jag känna :) Och jag ska göra detta med min fina vän Ada :D WWWWIIIIIIHHHHHOOOOOO!! Och jag hoppas verkligen att de kommer vara massor med snö i New York när vi kommer dit, för de som är extra roligt är att Ada har ALDRIG sett snö :P Hur sjukt är inte de?! För oss är de en självklarhet med lite snö på vintern och jag tycker de hörs så konstigt när en människa aldrig har sett snö. Så jag hoppas verkligen på en vinter med massa snö här :) Annars har jag sagt till Ada att hon får komma till Sverige och så ska jag lära henne åka skidor ;) Jag kan ju lära henne i lilla orebacken ;) haha.. Men ioförsig behöver hon inte en större backe för att lära sig :P Så nu kommer jag somna som en lycklig flicka :) Så jäkla fint!!! Kan man få annat än julkänsla när man ser denna bilden :P
New York :)
 



Kommentarer
Postat av: Jojje

Ahh fan va fuskigt :( jag vill ju också se New York :) speciellt på julen :(

Svar: Vi får åka dit nästa jul, Jojje :) Bara du och jag!! <3
None None

2012-09-18, 17:08:42
Postat av: yvonne

Hejsan Samantha!
Så glad jag blir för din skull - tänk om man var ung och fick uppleva allt vackert, positivt och lärorikt som du får. Så kära du Njut i fulla drag.
Kramar
Vonne

Svar: Tack Yvonne :) Jag försöker verkligen njuta av allt jag får vara med om!! Stora kramar
None None

2012-09-18, 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback